Clienții persoane fizice ai ING Bank Româniaau posibilitatea de a se programa online pentru vizitele în sucursalele băncii. Programarea nu este obligatorie, ci garantează reducerea timpului de așteptare, ținând cont în același timp de măsurile de distanțare socială pentru siguranța clienților și a angajaților, anunță banca olandeză într-un comunicat.
Programările se pot realiza online pe pagina oficială a băncii ING Bank - Programare vizită ING Office sau din secțiunea de contact a site-ului. Acestea se fac doar alegând ziua, ora și office-ul. În cazul unor întârzieri mai mari de 10 minute, clienții vor fi invitați în ordinea sosirii în sucursală. În cazul clienților persoane juridice, aceștia au posibilitatea de a se programa telefonic prin apelarea office-ului dorit. Numerele de telefon ale Office-urilor ING sunt afișate pe ing.ro, la secțiunea Contact.
Anul trecut, în contextul pandemiei, BCR a introdus obligativitatea programării pentru vizita în sucursale, măsură menținută și în acest an.
În medie, clienții ING trec pragul unui ING Office o dată pe an, dar accesează aplicația ING Home’Bank o dată la două zile. Prin intermediul acesteia, clienții au posibilitatea de a accesa de oriunde și oricând cele mai multe servicii și produse pe care banca le poate pune la dispoziție: plățile către prieteni (prin numărul de telefon), transferuri, plata facturilor, comandarea unui card, deschiderea unui cont de economii, top-up pentru cartela de telefon, accesarea unui credit de nevoi personale, investirea în fonduri mutuale, localizarea ATM-urilor și chiar realizarea unei asigurări de viață.