BRD Groupe Société Générale, a tria bancă după active, a amânat ratele a peste 41.000 de clienți persoane fizice, atât prin intermediul OUG 37/2020, cât și în cadrul soluției proprii de amânare.
Numărul creditelor amânate la plată depășește astfel 46.000, având în vedere că anumiți clienți au solicitat amânarea mai multor credite.
Banca oferă, în premieră, și o împărțire pe timpul de amânare solicitat de debitori: 62% dintre solicitările de amânare aprobate au fost pentru 3 luni, 8% - pentru 6 luni, iar 17% s-au orientat către perioada maximă, de 9 luni de amânare.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Efortul făcut de echipele noastre pentru tratarea cererilor a fost considerabil și a completat efortul de a găsi soluțiile cele mai bune pentru munca la distanță și în siguranță. Perioada aceasta ne-a arătat că putem face lucrurile mai repede și mai simplu – am introdus modalități noi de lucru, am dezvoltat aplicații și procese. Sunt încrezător că vom păstra această agilitate pe termen lung”, spune Radu Topliceanu, Director General Adjunct al BRD.
Începând din luna martie, banca a oferit clienților persoane fizice o soluție proprie de amânare a ratelor cu până la trei luni, de care aceștia au putut beneficia până la intrarea în vigoare a OUG 37/2020. De asemenea, BRD oferă, până la jumătatea lunii iunie, gratuitate la operațiunile realizate prin platformele de internet și mobile banking. Banca mai anunță că 270.000 de convorbiri telefonice cu clienții și mai bine de 28.000 de solicitări primite prin Facebook și e-mail.
Astăzi expiră termenul până la care debitorii pot solicita amânarea ratelor în temeiul OUG 37/2020.
Raiffeisen a anunțat azi că a primit 27.000 de solicitări de la 22.000 de clienți pentru suspendarea ratelor în baza OUG 37. Pentru alte 21.000 de credite a fost activată perioada de grație prevăzută în contracte.