Banca Comercială Română a lansat un ghid dedicat antreprenorilor, în care arată ce indicatori analizează banca atunci când decide dacă acordă sau nu un împrumut.
Ghidul a fost testat de peste 950 de antreprenori din toată țara, care au participat la Sesiunile Online BCR Școala de Business.
„Acest pas de transparență și deschidere către antreprenori este foarte important. Întotdeauna am acționat ca niște consultanți pentru clienții noștri, avem 30 de ani de experiență și sute de mii de finanțări comerciale acordate, însă este adevărat că puteam explica mai bine procesul de creditare”, spune Sergiu Manea, directorul executiv al BCR.
Cei șapte indicatori urmăriți de o bancă atunci când acordă un împrumut, potrivit BCR:
• Să înțeleagă Afacerea și soliditatea companiei pe durata creditului
• Să aibă încredere în Expertiza și Implicarea Managementului
• Să aibă claritate asupra Situațiilor financiare și evoluției acestora
• Să evalueze realist Capacitatea de plată
• Să existe o Comunicare directă și deschisă cu privire la nevoile companiei
• Să existe un plan de afaceri realist și documentat
• Să fie menținut un Profil de risc echilibrat
Ghidul este disponibil aici.
BCR Școala de Business este o platformă online cu lecții și sfaturi practice de business pentru antreprenorii aflați la început de drum, dar și pentru cei experimentați, unde aceștia pot învăța cum să își completeze abilitățile native și simțul afacerilor cu cunoștințele necesare pentru a avea un business inteligent. Platforma s-a lansat pe 12 februarie 2020 și a ajuns deja la 7900 de utilizatori – antreprenori, studenți, angajați, profesori, care doresc să afle mai multe informații despre educația antreprenorială. Platforma cuprinde în prezent 4 cursuri, ce au în total peste 30 de capitole, 37 de materiale video și 40 de teste.