Banca Comercială Română a lansat luni oficial George Pay, aplicația Android prin care clienții săi pot plăti contactless cu telefonul la comercianți în țară sau în străinătate. Aceasta permite adăugarea prin NFC a cardurilor BCR de debit sau de credit și realizarea plăților la POS.
Aplicația fost dezvoltata la nivelul grupului Erste, fiind folosită în alte țări în care acesta este prezent. Este funcțională doar pentru telefoanele cu Android, clienții care dețin Iphone trebuind să mai aștepte până în această toamnă lansarea Apple Pay și la BCR. Lansarea în România a fost progresivă pentru utilizatorii de Android, clienții băncii începând să primească update din 25 iulie.
Pentru a face o plată Prin George Pay, clienții trebuie doar să apropie smartphone-ul de POS dacă suma este mai mică de 100 de lei. Pentru plățile mai mari de 100 de lei este necesară deblocarea telefonului, confirmând tranzacția prin metoda de protecție aleasă în aplicația George, la opțiunea Easy Acces.
CITEȘTE ȘI Teodorovici se repliază și nu exclude amânarea măsurilor fiscale: Acciza pe băuturi zaharate va fi dezbătută cu mediul de afaceri, iar celelalte măsuri - în coalițieChiar daca smartphone-ul nu este conectat la internet, în zonele fără acoperire de date se pot face, indiferent de sumă, cel mult 10 tranzacții cu carduri Mastercard sau maxim 15 tranzacții pentru cardurile Visa, dupa care se va solicita conectarea la internet. Plățile cu telefonul mobil sunt realizate fara taxe sau comisioane.
În aplicație pot fi înrolate oricâte carduri BCR în lei sau în valută
Aplicații proprii pentru plăți cu telefonul mobil (în sistem Android) au lansat deja de anul trecut Banca Transilvania și ING Bank, iar luna aceasta și Raiffeisen Bank. Pentru clienții cu Iphone, aplicația Apple Pay a fost lansată de mai multe bănci luna trecută, urmând să fie lansată și de BCR în această toamnă.
Platforma digitală de banking George a BCR a ajuns, în primul semestru al anului, la 600.000 de utilizatori, atât pentru persoane fizice, cât și pentru microîntreprinderi și peste 35.000 de plug-in-uri și produse au fost activate de către clienți în cadrul magazinului George. Numărul de tranzacții contactless a crescut la un nivel de 74%, față de 64% în decembrie 2018.