Profitul net al ING Bank în România a crescut cu 12% în primul semestru

Profitul net al ING Bank în România a crescut cu 12% în primul semestru
Profit.ro
Profit.ro
scris 12 aug 2019

ING Bank a anunțat, luni, că a înregistrat în România un avans de 12% al profitului net în primul semestru, față de aceeași perioadă a anului trecut, până la 385 milioane lei (81,4 milioane euro), în condițiile în care portofoliul de credite a crescut.

Astfel, portofoliul de credite al băncii a crescut cu peste 4 miliarde lei, la 27,3 miliarde lei. Totodată, profitul brut a ajuns la 451 milioane lei în prima jumătate a anului, cu 16% mai mult comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, datorită majorării veniturilor, în contextul creșterii comerciale puternice, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

”ING continuă tendința ascendentă în 2019, cu o creștere de 4,1 miliarde lei față de sfârșitul primei jumătăți a anului 2018, la 27,3 miliarde lei, în contextul majorării cu peste 10% a portofoliului pentru toate liniile de business. Portofoliul de credite a crescut cu 6% comparativ cu sfârșitul anului 2018”, se arată în comunicat.

Radu Grațian Ghețea, fostul președinte al CEC Bank, merge la Libra Internet Bank CITEȘTE ȘI Radu Grațian Ghețea, fostul președinte al CEC Bank, merge la Libra Internet Bank

Baza de clienți activi a crescut la 1,35 milioane clienți până în iunie 2019. Numărul de clienți care își încasează veniturile recurente într-un cont al băncii a crescut cu 110.000 sau cu 18%, ceea ce înseamnă, practic, că mai mult de 1 din 8 români își încasează salariul într-un cont ING, potrivit băncii.

Veniturile au crescut cu 15%, până la 1,005 miliarde lei, ca rezultat al volumelor crescute și a evoluției pozitive a marjelor.

”În luna iulie a început mandatul meu de CEO al ING Bank România, o bancă pentru care am lucrat aproape 25 ani. Am fost parte a dezvoltării sale într-o bancă universală, care a crescut organic la 1,35 milioane de clienți și acum se poziționează pe locul 6 pe piață cu cel mai înalt scor NPS pe cele trei segmente. Succesul este posibil doar datorită dedicării și angajamentului colegilor mei, care își canalizează toate eforturile pentru a oferi cea mai bună experiență de banking clienților noștri. Una dintre principalele mele priorități în perioada următoare este să întâlnesc și să ascult angajații și clienții ING pentru a le înțelege nevoile și pentru a identifica cum putem îmbunătăți serviciile și produsele noastre”, a declarat Mihaela Bîtu, CEO al ING Bank România.

Rata creditelor neperformante a ajuns la 3,3% la sfârșitul lunii iunie 2019, înregistrând o ușoară creștere de la 3,2% la sfârșitul anului 2018, însă se situează, în continuare, mult sub media pieței, potrivit băncii.

viewscnt
Afla mai multe despre
ing bank