Startup-ul bulgar Boleron, operatorul primei platforme digitale de asigurări din țara vecină, vrea să se extindă în România, vizând, în special, segmentul RCA.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Compania a încheiat recent o rundă de finanțare de 500.000 de euro, bani ce vor fi investiți în creșterea echipei de angajați și extinderea operațiunilor pe noi piețe din regiune, inclusiv în România.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Fiind o țară vecină cu obiceiuri și o perspectivă culturală similare, România reprezintă o oportunitate atrăgătoare – piața este de două ori mai mare decât cea din Bulgaria și încă nu avem competitor direct acolo”, spune Alexander Tsvetkov, cofondator și directorul general al Bolero.
La runda de finanțare au participat fondurile de venture capital New Vision 3 (NV3) și Eleven Ventures, ultimul proaspăt investitor și în SuperOkay, startup britanic fondat de românii Maria Constantinescu și Radu Ceucă.
Un alt argument în favoarea României îl reprezintă recenta modificare a regulamentelor din domeniul asigurărilor auto, potrivit căreia șoferii pot prezenta dovada încheierii poliței RCA și în variantă electronică, a precizat Tsvetkov pentru portalul The Recursive.
Fondată în 2019 de Tsvetkov împreună cu antreprenorii Simeon Kostov, Desislava Tsvetkova și Dimitar Kolchakov, Boleron este o platformă digitală de asigurări, special concepută pentru a permite achiziționarea și gestionarea polițelor de asigurări cu ajutorul telefoanelor mobile.
CITEȘTE ȘI Interviu: Ren Zhengfei după ceremonia de deschidere a Laboratorului de Inovație Minieră Inteligentă din TaiyuanPlatforma este integrată cu principalii asigurători din Bulgaria și furnizează polițe din domenii diverse clienților de retail, prin intermediul aplicației de mobil și a website-ului propriu.
“Avem singura poliță de asigurare cu semnătură electronică din țară, pe care clienții o obțin în format PDF, la fel ca un bilet de avion”, susține Tsvetkov.
Startup-ul bulgar intenționează să intre și pe segmentul clienților IMM-uri.