Peste 18.000 de români au sunat la ASF să întrebe despre asigurări, pensii sau Bursă. Mai mult de 93%, mulțumiți de răspuns

Peste 18.000 de români au sunat la ASF să întrebe despre asigurări, pensii sau Bursă. Mai mult de 93%, mulțumiți de răspuns
scris 1 feb 2017

Autoritatea de Supraveghere Financiară a înregistrat, anul trecut, mai mult de 18.200 de apeluri telefonice de la oameni care erau nemullțumiți de diferite servicii financiare sau care doreau, pur și simplu, să afle mai multe despre produsele din domeniile asigurări, pensii private sau piața de capital. 

Majoritatea celor care au apelat call-center-ul ASF- 6.800 - au fost interesați de domeniul asigurărilor, peste 5000 dintre aceștia punând întrebări în legătură cu falimentele Astra Asigurări și Carpatica Asig.

Urmărește-ne și pe Google News

Peste 1.500 de persoane au sunat cu întrebări care nu țin neapărat de un domeniu specific, dintre cele trei supravegheate de ASF. Potrivit unui comunicat al instituției, în jur de 93% dintre cei care au sunat s-au declarat mulțumiți de răspuns. Timpul mediu de convorbire a fost de puțin peste 3 minute.

“Pentru a veni în sprijinul consumatorilor, Serviciul Relații cu Publicul a efectuat un număr de 1.376 apeluri cu scopul de a facilita accesul rapid al acestora la informații, determinând clarificări care nu au mai necesitat depunerea de petiții, mai ales în situațiile în care acestea excedează competențele ASF”, mai arată comunicatul citat.

Odată cu punerea în funcțiune a noului sistem de gestionare a apelurilor, ASF a implementat și un sistem (Net Promoter Score - NPS) care măsoară gradul de satisfacție a consumatorilor referitor la informațiile primite de la specialiștii care lucrează în call-center.

Serviciul TelVerde 0800 825 627 oferit de ASF poate fi accesat de luni până miercuri între orele 10:00 - 17:00, joi între orele 10:00 - 18:00 și vineri între orele 10:00 - 14:30.

viewscnt
Afla mai multe despre
asf
call center
faliment astra
faliment carpatica
rca