Primul semestru al acestui an a venit cu o creștere de 8,2% a primelor brute subscrise (PBS) înregistrate de compania de asigurări de viață Aegon România, subsidiară a grupului olandez Aegon, comparativ cu primul semestru al anului trecut.
Cu un volum de 76,7 milioane de lei al PBS în S1 2022 (vs. 70,4 milioane de lei în S1 2021), compania se menține în top 7 companii de asigurări de viață, cu o cotă de piață de 4,3%.
"Chiar dacă pandemia nu mai este atât de prezentă, preocuparea pentru sănătate rămâne ridicată, lucru care s-a reflectat și în rezultatele noastre din prima jumătate a acestui an.
Pe de altă parte, observăm că nu sunt puțini nici cei care se uită cu optimism spre ziua de mâine și aleg să se asigure pentru evenimentele planificate din viața lor, precum studiile și viitorul copiilor”, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.
Aegon are, la nivel mondial, peste 22.300 de angajați și aproximativ 34,4 de milioane de clienți din America, Europa și Asia.
Aegon a intrat pe piața din România în 2007, prin compania de pensii private, și în 2008 prin compania de asigurări de viață.
În prezent, Aegon are în România peste un milion de clienți și 150 de angajați.