Profit.ro a anunțat că vânzările de carburanți ale MOL, care ar fi interesat și de preluarea activelor locale ale gigantului rus Lukoil, în România s-au redus în ultimul trimestru pentru al treilea an consecutiv, însă financiar marjele s-au îmbunătățit ca urmare a prețurilor în creștere și a trendului de schimbare a preferințelor șoferilor pentru combustibilii premium.
În schimb, MOL Fresh Corner încheie anul 2025 cu cea mai bună performanță din istoria sa, în contextul în care cele două produse emblematice ale brandului: cafeaua și hotdogii au înregistrat vânzări record la nivel regional.
În România, din ianuarie 2025 până în prezent, consumatorii au achiziționat peste 6 milioane de cești de cafea și peste peste 4 milioane de hotdogi din stațiile de servicii MOL.
În 2025, în toate stațiile din regiune ale Grupului MOL au fost vândute în total 66 de milioane de cești de cafea, cel mai mare volum anual din istoria brandului. Și vânzările de hotdogi au atins un nou record, cu 45,5 milioane de unități vândute în întreaga regiune.
Iar fiecare al zecelea hotdog și fiecare a zecea cafea achiziționate la nivel de Grup au fost consumate de clienți din România.
Creșterea este solidă chiar și în comparație cu rezultatele excelente din anul precedent. În 2024, Fresh Corner a vândut 65 de milioane de cești de cafea și 43 de milioane de hotdogi în toate țările în care este prezent Grupul MOL, iar consumul a continuat să crească pe toate piețele și în 2025.
„Este o mare mândrie pentru noi că am obținut rezultate record chiar în anul în care Fresh Corner a sărbătorit cea de-a 10-a aniversare. Aceste cifre reflectă încrederea clienților noștri și confirmă că strategia MOL, axată pe servicii pentru consumatori, dă rezultate. Vom continua să construim experiența Fresh Corner centrată pe nevoile călătorilor”, a declarat Péter Ratatics, Vicepreședinte Executiv Consumer Services al Grupului MOL.
„Așteptările pe care le au clienții când intră într-o stație de servicii s-au schimbat de-a lungul anilor, evoluând de la a face o oprire rapidă pentru alimentarea cu carburant, la pauze pentru gustări, cafea sau chiar pentru a lucra de la distanță. Am anticipat această tendință și, acum 10 ani, prin lansarea conceptului gastro Fresh Corner, am făcut primul pas esențial către transformarea experienței pe care o oferim în fiecare stație MOL.
Doresc să le mulțumesc partenerilor și clienților noștri pentru încredere. Ne bucurăm să vedem loialitatea consumatorilor pentru produsele noastre și îi încurajez pe toți să se înscrie în programul de loialitate MOL Move pentru a beneficia de cele mai bune reduceri și pentru a fi la curent cu noutățile. Vom continua să dezvoltăm această zonă pentru a răspunde nevoilor lor în continuă schimbare”, a declarat Gábor Mozga, CEO MOL România.
Compania susține că apetitul pentru produse a fost stimulat și de programul de loialitate MOL Move, prin care consumatorii beneficiază de reduceri constante la produsele Fresh Corner – și chiar de produse gratuite atunci când ajung la un nou nivel.
MOL a vândut în România în trimestrul al treilea al acestui an 54 mii tone benzină și 155 mii tone motorină, rezultând un total de 209 mii tone carburanți, cu 2,3% sub volumul de 214 mii tone din aceleași trimestre ale ultimilor 2 ani.
Comparativ cu trimestru precedent, MOL a vândut în stațiile din România un volum mai ridicat cu 15 mii tone sau 7,7%, însă acesta este un fenomen sezonier normal, trimestrul al treilea fiind an de an trimestru cu cele mai ridicate vânzări de carburanți.
Dacă vânzările de benzină s-au majorat cu 3 mii tone comparativ cu trimestrul al treilea a anului trecut, cele de motorină s-au redus cu 8 mii tone.
Scăderea volumului vânzărilor din România (de 2,3%) este dublă celei înregistrate de grupul maghiar în statele în care are stații de distribuție, care a fost de doar 1%.
De altfel, prezentarea rezultatelor pe ultimul trimestru, grupul MOL evidențiază “scăderea volumului vândut pe piețele principale (Ungaria, Slovacia și România), compensată în mare parte de Republica Cehă și țările din sud-estul Europei”.
Pe de altă parte, compania remarcă și o creștere a marjelor ca urmare a “condițiilor mai bune de piață din Croația și România și a tendinței continue de trecere la combustibil premium”.
Grupul MOL este o companie internațională integrată de petrol, gaze naturale, petrochimie și retail, cu sediul central în Budapesta, Ungaria.
Are operațiuni în peste 30 de țări, o forță de lucru dinamică formată din 25.000 de angajați în întreaga lume și peste 100 de ani de experiență în industrie.
Grupul MOL controlează trei rafinării și două unități petrochimice la nivelul managementului integrat al lanțului de aprovizionare în Ungaria, Slovacia și Croația.
Compania are, de asemenea, o rețea de aproape 2.350 de stații de servicii în 10 țări din Europa Centrală și de Sud-Est.
















