Electrica lansează campania de imagine „Povestea luminii”, o campanie prin care pune în lumină poveștile nespuse ale românilor. Sunt povești nevăzute, personale, care vorbesc despre cine suntem și ce ne face cu adevărat fericiți. Despre cum energia electrică schimbă viața de zi cu zi, creează bucurii, experiențe, amintiri.
De 120 de ani, Electrica luminează școlile, sălile de teatru, bibliotecile, casele sau parcurile românilor. Ne bucurăm zilnic de ceea ce energia electrică ne ajută să facem - studiu, muncă, pasiuni. În fiecare astfel de spațiu, lumina este martorul unor povești unice, pe care le veghează. Două dintre aceste povești vor fi prezentate în două spoturi TV emoționante, care vor fi difuzate începând cu 15 septembrie. Primul spot spune povestea copilăriei, a pasiunii, a cât de puțin trebuie să oferim pentru a face o bucurie mare altora. Al doilea spot vorbește despre viața de zi cu zi, despre familie și despre lucrurile mici care, la finalul zilei, ne fac fericiți.
“Acum mai bine de 120 de ani era iluminat electric primul oraș din România, azi energia electrică este o parte firească din viața noastră de zi cu zi. În acești ani, Electrica a fost martoră la poveștile din casele a milioane de români. Campania „Povestea luminii” vorbește tocmai despre asta, despre emoții, realizări, surprize. În contextul în care societatea modernă a asimilat și a integrat atât de mult inovația în modul de viață cotidian, este ușor să uităm ce susține progresul și oportunitățile. De aceea, campania Electrica își propune să redescopere rolul energiei și să vorbească despre ea ca fiind realul catalizator al vieții de zi cu zi”, a declarat Marius Chican, Head of Marketing, PR & CSR Electrica.
Poveștile luminii sunt relevante și inspiraționale pentru fiecare dintre noi, de aceea campania va fi puternic susținută în media printr-un mix complex de canale, gândit să ducă mesajul brandului către cât mai mulți clienți ai companiei. Va fi folosită o plajă largă de stații TV, urmărind să surprindă tipologii diverse de clienți, cu obiceiuri de consum variate, mergând de la cele mai puternice stații generaliste, până la posturile de știri, filme sau canalele de hobby.
Pentru publicul activ, conectat la informația online, pentru publicul specialist sau cel de business va exista o componentă digitală solidă, completată de reprezentarea în cele mai puternice cotidiene naționale. Presa locală, rețelele de socializare și panotajul stradal vor fi de asemenea activate în campanie.
Întregul efort de comunicare va vorbi publicului despre valorile companiei, impactul pe care îl are în viața fiecaruia dintre noi, precum și despre contribuția ca brand românesc de top la dezvoltarea economiei locale.
La dezvoltarea campaniei au contribuit McCann WorldGroup Romania și United Media Services, împreună cu Family Film și regizorul Răzvan Mărculescu.
Electrica este lider pe piața de distribuție și furnizare a energiei electrice din România, precum și unul dintre cei mai importanți jucători din sectorul serviciilor energetice. Poziția de top este susținută atât de rezultatele economice, cât și de o experiență în domeniu ce se întinde pe aproape 120 ani.
Grupul Electrica are o arie de cuprindere națională - cu organizare în trei zone pentru distribuția energiei electrice: Transilvania Nord, Transilvania Sud, Muntenia Nord și pe cuprinsul întregii țări pentru funizarea energiei electrice și pentru întreținere și servicii energetice.
Din iulie 2014, Electrica este o companie cu capital majoritar privat, listată pe bursele de valori din București și Londra. Electrica este singura companie românească din domeniul distribuției și furnizării energiei electrice din România.
28 noiembrie - Profit Financial.forum