OMV Petrom a anunțat lansarea unui serviciu de monitorizare a livrărilor, primul de acest fel disponibil pe piața carburanților din România, care permite clienților comerciali să fie informați despre fiecare pas al procesului de livrare, de la comandă, până la livrarea la destinația dorită.
“Clienții comerciali reprezintă un segment important pentru vânzările de produse petroliere, alături de canalul de distribuție retail, constând din rețelele de benzinării operate sub brandurile OMV și Petrom. Avem în portofoliul de clienți companii din sectoare precum transporturi, agricultură și construcții, care au propriile rezervoare de incintă și comandă de la noi produse petroliere en-gros, transportate cu cisterna. În fiecare lună, circa 4.500 de comenzi sunt livrate către clienții comerciali, și ne mândrim cu un procent de aproape 100% de livrări efectuate la data preferată de clienți. Prin lansarea serviciului Fuel Tracking, avem unul dintre cele mai transparente procese de livrare de pe piața carburanților en-gros din România ”, a declarat Narcis Popescu - Director de Vânzări En-gros, Europa de Est.
Clienții comerciali ai OMV Petrom au acces la un portal de business dedicat. Acesta este disponibil 24/7, oferind acces la informații comerciale (cantități contractate și prețuri, vizualizarea și descărcarea facturilor) și oferă posibilitatea de a plasa comenzi online, în orice moment al zilei.
CITEȘTE ȘI Interesul național bate dreptul de proprietate: conducta de gaze BRUA va fi construită fără acordul deținătorilor de terenuriClienții comerciali ai OMV Petrom beneficiază de transparență și flexibilitate la fiecare pas în procesul de livrare: plasarea comenzii poate fi realizată prin intermediul portalului de business sau pe email. Indiferent de varianta aleasă, clientul primește pe email confirmarea comenzii. Ulterior, când produsul petrolier este încărcat în cisterne în oricare dintre depozitele OMV Petrom, clientul este alertat pe email cu privire la ora estimată de livrare. La momentul livrării, produsul se recepționează împreună cu avizul de livrare, iar ultimul pas este reprezentat de emiterea facturii, care este transmisă rapid prin intermediul portalului de business sau al email-ului.