MOL și-a lansat propriul serviciu de car sharing: clienții pot lăsa mașina unde doresc și își continuă traseul cu metroul sau autobuzul

MOL și-a lansat propriul serviciu de car sharing: clienții pot lăsa mașina unde doresc și își continuă traseul cu metroul sau autobuzul
Florin Rusu
Florin Rusu
scris 25 ian 2018

Grupul MOL, prezent și pe piața autohtonă, a lansat joi în Budapesta serviciul de car sharing MOL Limo, care permite utilizatorilor să lase mașina la o destinație aleasă de ei și să continue traseul folosind transportul public sau chiar bicicleta.

Obiectivul pe termen lung al MOL este extinderea rețelei de car sharing din Budapesta și în alte zone, în vederea operării unei flote complet electrice, în conformitate cu dezvoltarea infrastructurii pentru autovehicule electrice în Ungaria și în Europa Centrală și de Est. Schimbările intervenite în obiceiurile de consum, cum ar fi importanța din ce în ce mai mică a deținerii unui autoturism, precum și creșterea gradului de conștientizare a nevoii de protecție a mediului, vor duce la creșterea cererii de servicii de car sharing, care pot îmbunătăți în mod semnificativ calitatea aerului și vor permite decongestionarea traficului în marile orașe, crede MOL.

Urmărește-ne și pe Google News

Prin serviciile de car și bike sharing - acesta din urmă fiind un serviciu lansat acum trei ani - MOL susține, într-un comunicat, că este în prezent principalul furnizor de soluții de mobilitate pentru locuitorii orașului Budapesta.

EXCLUSIV Enel închiriază în București un nou sediu de birouri. Țintă - clădirea Day Tower de lângă Tribunalul București - surse CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Enel închiriază în București un nou sediu de birouri. Țintă - clădirea Day Tower de lângă Tribunalul București - surse

MOL susține că în strategia sa de dezvoltare nu și-a ascuns ambiția de a fi prima alegere a clienților și un pionier în domeniul soluțiilor de mobilitate din Europa Centrală și de Est. Ca parte a strategiei pe termen lung MOL 2030, compania își propune să se adapteze la dinamica pieței în schimbare și să extindă comerțul tradițional cu combustibil într-o afacere mai largă a bunurilor și serviciilor de consum.

"Mobilitatea reprezintă o direcție importantă în strategia Grupului MOL 2030. Scopul nostru este de a transforma operațiunile de retail prin abordarea unor zone în creștere ale cererii de consum și de a participa la redefinirea transportului în Europa Centrală și de Est. Ne dorim să fim prima alegere a clienților și să le oferim toate produsele și serviciile de care au nevoie la drum, astfel încât călătoria lor să fie cât mai plăcută. Serviciile de car sharing, care vor juca un rol crucial în mixul de transport din marile orașe, se potrivesc perfect acestei strategii", a declarat Peter Ratatics, COO, Consumer Services, MOL Group.

viewscnt
Afla mai multe despre
mol
car sharing
budapesta