Compania de stat Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România, totodată cu cele mai mici costuri de producție, având cea mai avantajoasă ofertă de furnizare pentru gospodăriile populației de pe piață, cu preț final de numai 0,66 lei/kWh pentru București (Prețul energiei active pentru o perioadă contractuală de 12 luni: 0,250 lei/KWh), a decis să prelungească cu încă 3 luni, până la finele lunii iunie, perioada în care poate primi noi clienți la acest tarif.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Termenul era programat inițial să expire la finele lunii martie, extins oricum de la sfârșitul lunii decembrie.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Profit.ro a anunțat recent că Hidroelectrica, care și-a lansat mult-așteptata platformă online de contractare pentru clienții casnici, vrea acum să externalizeze activitatea de trimitere de facturi de consum prin poștă și e-mail clienților casnici.
Astfel, Hidroelectrica a lansat o procedură de achiziție publică de "servicii de generare, tipărire, împlicuire și distribuție poștală sau electronică a facturilor", vizând încheierea unui contract pe 1 an, evaluat la circa 120.000 lei plus TVA.
Activitatea de furnizare de energie către clienți casnici a Hidroelectrica este încă departe de a fi optimă, atât pe partea de contractare, cât și în ceea ce privește facturarea, potrivit multor persoane fizice care au intrat în relații comerciale cu compania sau au încercat să o facă. Încă există plângeri legate de faptul că facturile de consum sunt trimise în mod neregulat, cu mari întârzieri, dar și de dificultatea cu care Hidroelectrica gestionează procedurile prin care potențialii clienți noi sunt transferați de la furnizorii lor curenți, la care vor să renunțe, aceștia fiind preluați cu întârziere.
Compania estimează pentru 2022 un volum mediu lunar de 2.500 de trimiteri de facturi.
CITEȘTE ȘI Cefin Trucks, cu afaceri de aproape 90 milioane euro, anunță strategia pe 2022: digitalizare, servicii financiare, creșterea eficientă a vânzărilor, expansiunea rețelei de service. Ford Trucks - lider de piață pe mai multe segmenteScumpirile galopante din ultimele luni și perspectiva expirării de la 1 aprilie a actualei scheme de plafonare a prețurilor și compensare a facturilor au făcut ca zeci de mii de români să încerce să se mute cu contractul de furnizare la "campionul" energetic național.