Furnizorul de energie E.ON a încheiat un parteneriat cu eMAG, prin care care clienții casnici se vor putea informa online și vor putea contracta energia de la distanță. Cele două companii au mai colaborat anul trecut, cu ocazia Black Friday, furnizorul de energie ofertând atunci 1.000 de abonamente, epuizate în 20 de minute.
„Ne dorim să fim acolo unde sunt clienții noștri, iar transferul către mediul online este o realitate a lumii în care trăim. Ne adresăm clienților digitali din România, clienților obișnuiți să își facă cumpărăturile online și pentru care, chiar și contractarea energiei electrice trebuie să se întâmple la fel de facil ca și adăugarea oricărui alt produs în coș. Credem că în viitor platformele digitale vor fi tot mai mult prezente în viața noastră”, a declarat Claudia Griech, Chief Commercial Officer al E.ON, Clienți Rezidențiali.
Contractul de furnizare a energiei electrice va fi încheiat online, iar accesul la informații legate de indexul contorului, factura electronică, plată online sau grafice de consum va fi prin intermediul contului E.ON.
Grupul E.ON este prezent în România din 2005 și are circa 3 milioane de clienți în sectoarele de gaze naturale și energie electrică. Compania administrează 81.000 km de rețea energie electrică și peste 20.000 km de rețele gaze naturale. La sfârșitul lui 2016, E.ON avea în România 5.464 de angajați, în scădere de la 6.175 în 2015.
Retailerul eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, cu o participație sub 23%.