Computer Generated Solutions (CGS) România, jucător în business process outsourcing (BPO), vizează dezvoltarea business-ului și pentru centrul de contact pe care îl deține în Constanța. În acest sens, compania are deja în plan recrutarea a circa 500 de persoane pentru biroul din zonă, până la finalul anului.
“Centrul de suport din Constanța a fost inaugurat în 2019, fiind cel de-al 7-lea hub CGS pe plan local. Încă de la lansare, acesta a avut performanțe peste medie și, din acest motiv, business-ul destinat acestui birou a crescut constant și a generat, astfel, nevoia de a atrage noi talente. În acest moment, în hub-ul din Constanța activează 200 de angajați, unii dintre ei remote”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pozițiile deschise sunt atât pentru lucrul de la birou, cât și remote. Printre pozițiile deschise pentru centrul de suport din Constanța se numără cele de Consultant relații clienți, Specialist Tehnic nivel 1 sau 2, sau Specialist vânzări.
Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este prezentă din 2006 pe piața din România. Compania furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, având 7 centre de suport, în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați.
Cei cca. 4.000 de angajați ai CGS România interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din Statele Unite ale Americii sau Canada. Principalele servicii oferite de către CGS România sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate pentru companii care activează în domeniul telecomunicațiilor, IT, bănci, asigurări și retail.