Volvo Cars nu va participa la salonul auto de la Geneva din 2019, potrivit unei declarații a vicepreședintelul companiei, iar prezența la alte saloane auto va fi sub semnul întrebării.
Volvo se aliniază lângă celelalte mărci auto care și-au anunțat retragerea de la unul sau altul dintre saloanele auto globale, cu renume, argumentul principal fiind acela că va fi aleasă cea mai bună cale de comunicare pentru companie. De data acesta, Volvo Cars va lipsi de la Geneva, 2019, dar vicepreședintele Bjorn Annwall a declarat că „participarea la viitoarele show-uri auto nu va mai fi un dat”. „Schimbările din industria auto crează noi audiențe pentru Volvo Cars și noi căi de a aduce produsele pe piață”, a mai spus oficialul suedez. Acesta a mai subliniat că participarea automată la evenimentele industriei auto nu mai este viabilă, ci trebuie croită comunicarea astfel încât să completeze mesajele companiei, dar și timingul și tehnologia pe care le prezintă.
Șeful Volvo a mai spus că evenimentele precum Salonul Auto Geneva ar trebui să se schimbe odată cu vremurile. „Nu spunem «niciodată» saloanelor auto, dar ne așteptăm că evenimentele industriei precum Geneva să evolueze, iar noi ne putem reîntoarce în viitor la ele”.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Curentul renunțării la participarea la saloanele auto de importanță globală este unul care a atins aproape toate mărcile. Volkswagen, Ford, Nissan au renunțat la viitorul salon de la Paris, în timp ce mărcile premium, Audi, BMW și Mercedes au renunțat la salonul de la Detroit de anul viitor. Anterior, de la saloanele europene tot mai multe mărci au absentat, motivând că preferă să folosească sumele uriașe cheltuite în mod normal la saloane pentru alte canale de comunicare.