Volkswagen continuă schimbările la vârf: șeful vânzărilor, Jurgen Stackmann, omul care iese în față la fiecare lansare de model, este următorul pe listă. „Vă amintiți problema Diesel. Da, am dat-o în bară. Rău.”

Volkswagen continuă schimbările la vârf: șeful vânzărilor, Jurgen Stackmann, omul care iese în față la fiecare lansare de model, este următorul pe listă. „Vă amintiți problema Diesel. Da, am dat-o în bară. Rău.”
scris 24 iul 2020

Unul din numele cunoscute ale mărcii Volkswagen, Jurgen Stackmann, cel care conduce vânzările și marketingul, omul care iese în față la fiecare lansare de model, este ținta următoarei schimbări din top management, din cauza rezultatelor slabe ale Golf și Passat.

Valul de schimbări din vârful companiilor din cadrul Volkswagen Group îl va mătura, se pare, și pe Jurgen Stackmann, după cum scrie cotidianul german Handelsblatt, care a anticipat până acum fiecare mutare. După șeful „mare”, Herbert Diess, care și-a cedat scaunul din fruntea mărcii VW adjunctului său, Ralf Brandstatter, la cererea board-ului, a urmat șeful Skoda, Bernhard Maier, demis surprinzător, apoi șeful diviziei de camioane, Traton, Andreas Renschler, precum și șeful diviziei vehicule comercale, Thomas Sedran, ultimul înlocuit fiind Christian Senger, la doar câteva zile de la preluarea postului de CEO al diviziei de software Car.Sofware Org.

Urmărește-ne și pe Google News

Jurnaliștii germani scriu că nemulțumirile conducerii referitoare la Stackmann sunt legate de vânzările mai mici decât așteptările în cazul noului Golf și ale modelului de clasă medie Passat.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
VIDEO & FOTO Klaus Iohannis a testat Ford Puma, la uzina din Craiova. “Mi-a plăcut mașina!”. Ford anunță o nouă investiție CITEȘTE ȘI VIDEO & FOTO Klaus Iohannis a testat Ford Puma, la uzina din Craiova. “Mi-a plăcut mașina!”. Ford anunță o nouă investiție

Un detaliu în plus este legat de o postare a lui Stackmann pe LinkedIn, intitulată Out of the Dark, în care face referire la scandalul diesel, un coșmar pentru companie, nu doar pentru cele 30 de milioane plătite până acum ca amenzi și despăgubiri, dar și pentru lovitura de imagine primită, devalorizarea acțiunilor și pierderile de resurse umane imense, inclusiv prin condamnări.

„Voi toți vă amintiți problema Diesel. Da, am dat-o în bară. Rău. Dar ne-am învățat lecția. Ceea ce a părut cel mai întunecat moment al nostru a devenit marea noastră oportunitate”, scrie Stackmann.

viewscnt
Afla mai multe despre
volkswagen
jurgen stackmann
director vanzari vw
scandal diesel