Volkswagen anunță scoaterea din fabricație a primului său automobil electric

Volkswagen anunță scoaterea din fabricație a primului său automobil electric
scris 24 dec 2020

Constructorul auto cu cele mai mari ambiții în sectorul electric a luat o decizie radicală, care va contribui, în pofida aparențelor, la creșterea vânzărilor acestui tip de vehicul. Este vorba despre oprirea producției primului său automobil electric, astfel încât uzina în care era asamblat să fie dedicată unui nou model.

Darius Dumitru Meșca, Directorul General al Electrica Furnizare: Vom continua procesul de transformare. Suntem un partener solid al consumatorului și în piața concurențială CITEȘTE ȘI Darius Dumitru Meșca, Directorul General al Electrica Furnizare: Vom continua procesul de transformare. Suntem un partener solid al consumatorului și în piața concurențială
Urmărește-ne și pe Google News

Volkswagen anunță oprirea producției lui e-Golf, primul automobil electric al mărcii, care a fost prezentat în premieră în urmă cu aproape un deceniu și lansat pe piață în 2014. Acesta a reprezentat primul răspuns al mărcii germane la marea provocare a industriei auto: propulsia electrică, într-un moment în care Tesla făcea pionierat pe acest segment. VW e-Golf a fost fabricat în Dresda, iar sfârșitul producției a fost amânat în mod repetat, din motive ce țin de lansarea lui ID.3.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
eMAG: Comenzi de 30 milioane de lei pentru producătorii locali prin programul Deschide România CITEȘTE ȘI eMAG: Comenzi de 30 milioane de lei pentru producătorii locali prin programul Deschide România

În uzina din Dresda, liniile vor fi pregătite pentru a asambla noul automobil electric, începând din ianuarie, fiind astfel completată producția din Zwickau.

Cerințele de raportare DAC6 pot viza evenimente diverse, uneori banale, nu doar tranzacții complexe. Riscurile neraportării sau raportării incomplete sunt semnificative CITEȘTE ȘI Cerințele de raportare DAC6 pot viza evenimente diverse, uneori banale, nu doar tranzacții complexe. Riscurile neraportării sau raportării incomplete sunt semnificative

Producția lui e-Golf în Dresda a început în 2017 și a însumat circa 50.000 de unități. Volumul fabricat al acestui model a fost însă mult mai mare, vânzările sale cifrându-se la circa 20.000 anual, în toată lumea. El a fost produs în principal la uzina din Wolfsburg, pe liniile pe care era fabricată și versiunea cu motoare pe combustie. În total, au fost vândute circa 145.000 de unități e-Golf, fiind unul dintre cele mai vândute automobile electrice din Europa.

INTERVIU Gianrodolfo Tonielli, Country Managing Director Accenture Romania CITEȘTE ȘI INTERVIU Gianrodolfo Tonielli, Country Managing Director Accenture Romania

Cu toate acestea, e-Golf a fost doar un vehicul electric de tranziție, el fiind construit pe o platformă dedicată vehiculelor cu combustie, mai greoaie și neadaptată la provocările unui automobil electric. Autonomia sa a fost una redusă, de sub 200 km, în timp ce prețul a fost suficient de mare, circa 35.000 de euro, astfel încât să nu poată fi considerat o mașină populară.

Cum arată un cadou premium pentru bărbații preocupați de imaginea personală CITEȘTE ȘI Cum arată un cadou premium pentru bărbații preocupați de imaginea personală

Danny Auerswald, directorul uzinei VW Dresda: „Sfârșitul lui e-Golf este de asemenea startul pregătirilor finale pentru ID.3. În câteva săpătămâni, vom deschide un nou capitol la „Transparent Factory” (n.r. nume dat uzinei). După Zwickau, suntem a doua locație din Europa care va produce vehicule bazate pe sistemul modular e-drive. Volkswagen subliniază atfel imprtanța uzinelor saxone în ofensiva electrică a grupului”.

Chiar dacă nu călătorești, vin brandurile celebre la tine - harta stării de bine CITEȘTE ȘI Chiar dacă nu călătorești, vin brandurile celebre la tine - harta stării de bine

Conversia fabricii pentru a putea produce ID.3 va dura aproximativ 3 săptămâni, după ce primele investiții au fost făcute deja în vara acestui an.

CITEȘTE ȘI Avantaj Client 8.087 euro TVA inclus pentru Sprinter 314 CDI Furgon, 11 mc, cu tracțiune față. Îndreaptă-te spre reușită!

VW ID.3 este primul automobil al mărcii care a fost dezvoltat pe platforma modulară MEB, dezvoltată special pentru astfel de vehicule. Arhitectura este diferită de cea a mașinilor cu motoare pe benzină sau diesel, având un ampatament mărit, care permite obținerea de spații interioare mai generoase. În același timp, amplasarea bateriilor pe podeaua mașinii necesită o regândire a volumelor întregului vehicul.

viewscnt
Afla mai multe despre
vw e-golf
vw masini electrice
id.3
fabrica dresda