Marca Volkswagen are un nou director de marketing, o persoană cu o experiență extrem de bogată la companii renumite, care își va prelua postul începând din luna februarie 2023.
Imaginea mărcii Volkswagen va fi coordonată începând de anul viitor de Nelly Kennedy, care ocupă funcția de Global Managing Director Google de aproape opt ani. Constructorul german a anunțat numirea lui Nelly în poziția de Chief Marketing Officer, după ce Jochen Sengpiehl, fostul director de marketing, a plecat în China, pentru a-și urma fostul șef, Ralf Brandstatter, care coordonează începând din iulie activitatea grupului pe această piață.
Nelly Kennedy este un nume extrem de cunoscut în lumea marketingului, ea având o carieră de succes în cadrul Adidas și, ulterior, la editura Conde Nast. La Google, Nelly Kennedy conduce activitățile de marketing ale unuia dintre cele mai celebre branduri globale încă din 2015, fiind responsabilă pentru campanii precum Doodles sau Year in Search.
La Volkswagen, noul șef de marketing va avea o misiune delicată, care țintește să readucă în actualitate ceea ce cândva era esența acestui brand: mașina poporului.
CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Dacia va lansa două noi modele, după Bigster. Luca de Meo, despre reorganizarea Renault: Dacia este bulgărele de aur al companiei. Va rămâne Dacia, numai că va deveni mai mare!„Transformăm Volkswagen înapoi într-o marcă iubită, orientată către client și autentică. Marketingul nostru joacă o rol-cheie în acest context. Ca nou Chief Marketing Officer, Nelly Kennedy împreună cu echipa ei va ajuta Volkswagen să devină din nou o marcă a poporului” a declarat Thomas Schafer, de asemenea nou în funcția de CEO, care anterior a condus Skoda.
Și Imelda Labbe, care coordonează activitățile de marketing și vânzări în Consiliul de Administrație al mărcii VW spune că noul CMO trebuie „să contribuie decisiv la crearea unui profil de marcă clar în toate regiunile și să transforme marca înapoi într-un brand iubit”.
Nelly Kennedy a absolvit Unviersitatea din Viena, unde a studiat Relații Publice, și Universitatea Berkley, unde a urmat cursuri post-universitare de marketing.