Bayerische Motoren Werke (BMW) a anunțat că în primul trimestru din acest an a livrat clienților mai puține mașini decât în perioada similară din 2021, din cauza efectelor războiului din Ucraina și a restricțiilor din China, transmite DPA.
Grupul german, care deține brandurile BMW, Mini și Rolls-Royce, a vândut în total 596.907 vehicule în primele trei luni din acest an, un declin de 6,2% față de primul trimestru din 2021, care a fost cel mai bun trimestru din istoria companiei. Livrările de mașini electrice s-au dublat în perioada ianuarie-martie 2022, la 35.289 unități, scrie Agerpres.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Producătorul german de mașini premium se așteaptă ca vânzările din acest an să fie în linie cu cele din 2021, iar marja operațională pe segmentul auto să se situeze anul acesta între 7-9%, din cauza efectelor războiului asupra producției. Fără impactul războiului, compania ar fi avut ca obiectiv o marjă între 8-10%.
Grupul german a vândut anul trecut un nivel record de vehicule - 2,52 milioane - în pofida deficitului de semiconductori, și a raportat o marjă de profit de 10,3%, cea mai ridicată din 2017.