Vânzările grupului Volkswagen în SUA au crescut în septembrie cu 6,3%, depășind așteptările analiștilor, în pofida scandalului privind emisiile poluante în care compania este implicată, scrie Bloomberg.
Astfel, vânzările mărcii Volkswagen au înregistrat o creștere ușoară, de 0,6%, în timp ce livrările diviziei Audi au avut un avans de 16%.
"Vrem să mulțumim dealerilor și clienților pentru sprijinul arătat grupului Volkswagen. Compania va continua să lucreze pentru recâștigarea încrederii", a declarat Mark McNabb, directorul operațional al Volkswagen în SUA.
Analiștii consultați de Bloomberg estimau un declin de 6,7% al vânzărilor pentru marca Volkswagen și o creștere de 0,8% pentru întregul grup.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Suntem încrezători că avansul vânzărilor de Audi ne va ajuta să încheiem anul în forță", a spus Mark Del Rosso, director operațional la Audi.
Grupul auto Volkswagen este implicat într-un scandal de amploare, după ce a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial cu un sistem software care falsifică rezultatele testelor antipoluare.
Compania a anunțat recent că intenționează să aloce 6,5 miliarde de euro în trimestrul al treilea pentru a acoperi costurile suplimentare generate de scandalul referitor la trucarea testelor privind emisiile poluante.