Unitatea de business formată din mărcile Dacia și Lada, plus gama Global Acces a Renault, are un nou director financiar, care s-a ocupat până acum de planificare și analiză în grupul francez. El a primit o misiune difciilă: realizarea unui plan strategic al mărcii Dacia.
Dacia și Lada vor avea primul director financiar, de la înființarea noii divizii de business, în urmă cu un an. Duncan Minto este noul CFO al unității și se va subordona atât lui Denis Le Vot, CEO al diviziei, cât și lui Thierry Pieton, noul CFO al grupului Renault. El va face parte din comitetul de management al diviziei Dacia – Lada, alături de ceilalți manageri. Principala misiune a lui este aceea de a coordona elaborarea unui plan strategic, care să facă parte integrantă din Renaulution, planul de restructurare și dezvoltare a Renault. „Ținta acestui plan include dezvoltarea ambițioasă de produse puternice, extinderea pe noi piețe și întărirea și modernizarea imagini de brand a Dacia”.
Unitatea de business Dacia – Lada include și activitățile din România ale mărcii, din care face parte și uzina Automobile Dacia SA, împreună cu activitățile din Rusia, AvtoVAZ și uzina Renault din Rusia. Scopul înființării acestei divizii este acela de a obține sinergii prin dezvoltarea de modele bazate pe platforme comune și industrializarea în comun a producției de automobile. În prezent, activitatea acestei unități este profund afectată de războiul din Ucraina și de sancțiunile impuse Rusiei de comunitatea internațională.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Duncan Minto, noul director financiar al unității de business Dacia – Lada, are 46 de ani și a fost, înainte de a primi noua poziție la Dacia, vicepreședinte Renault Group pentru planificare și analiză, în subordinea CFO-ului adjunct, devenit între timp CFO plin. Anterior, Minto a lucrat pentru Renault în Marea Britanie, apoi a fost CFO al Renault Nissan Portugalia, apoi CFO al Renault Group Asia – Pacific.