Gigantul american Tesla urmează să-și deschidă un showroom și un service în România, intrând astfel oficial pe piața locală, odată ce numărul clienților care și-au cumpărat automobile ale mărcii a crescut. Tesla a publicat anunțuri de angajare în București.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată pe Profit Insider
Numărul de automobile Tesla înmatriculate în România a fost în acest an de 56, numai în ultima lună fiind înmatriculate 5 unități. Compania americană a înregistrat o creștere de 250% în acest an, comparativ cu anul trecut, când erau înmatriculate doar 16 unități.
CITEȘTE ȘI Moneda Elrond eGold debutează pe eToroX, la scurt timp după anunțul lansării aplicației de plăți internaționale MaiarÎn acest context, este explicabilă decizia celor de la Tesla de a deschide un showroom și a unui service, care să deservească clienții existenți, care se apropie, deja de 150 de persoane. La acestea s-ar putea adăuga și eventualii proprietari care și-au cumpărat mașini second-hand. Potrivit datelor oficiale, la finalul anului trecut, pe șoselele din România erau înmatriculate 87 de automobile Tesla, dintre care 55 aveau o vechime de sub doi ani, iar 30 aveau, la 1 ianuarie, între 3 și 5 ani. Dacă le adăugăm și pe cele cumpărate în acest an, avem un volum total de 143 de automobile Tesla în circulație, în România.
Tesla a lansat acum cinci anunțuri de angajare: manager de magazin, un manager pentru service, doi tehnicieni pentru service și un consultant vânzări. Anunțurile au fost postate pe 14 decembrie, iar în textul anunțului se precizează explicit faptul că Tesla va deschide un centru de operațiuni în România: „Pentru că ne pregătim de intrarea noastră în România, căutăm să recrutăm un tehnician service pentru a intra în echipa mărcii noastre din București”. Anunțul este similar pentru toate joburile și precizează că toți candidații trebuie să aibă pregătire în domeniul pentru care aplică și „să fie pasionați de Tesla”.
Tesla a înregistrat o creștere masivă a vânzărilor din Europa, în ultimul an, pe fondul apariției numeroaselor programe naționale de subvenționare a achiziției de automobile electrice. Cu toate acestea, constructorul american a fost nevoit să apeleze la uzina din China, deoarece ritmul livrărilor uzinei din SUA nu a reușit să facă față acestor comenzi. Tesla se confruntă însă cu o puternică competiție din partea constructorilor europeni. Volkswagen a început deja din septembrie să livreze primul său automobil electric dezvoltat pe platforma electrică MEB, astfel că a devenit cea mai vândută marcă de mașini electrice din Europa. De asemenea, pe lângă popularul Renault Zoe, producătorii coreeni Hyundai și Kia au urcat în topurile vânzărilor, cu ajutorul noilor modele Kona și Niro.
CITEȘTE ȘI Avantaj Client 8.087 euro TVA inclus pentru Sprinter 314 CDI Furgon, 11 mc, cu tracțiune față. Îndreaptă-te spre reușită!Anunțul Tesla marchează extinderea fizică a Tesla pe piața locală. Comenzile de pe site-ul companiei au devenit disponibile în România din 2019. În lipsa unei reprezentanțe în România, automobilele comandate online trebuie ridicate din alte țări.
Comenzile pentru automobile Tesla sunt deja disponibile în majoritatea Europei, dar rămân și o serie de piețe auto de dimensiuni mici unde Tesla nu are vânzări directe sau servicii de service - în special în Europa de Est. În toamna anului trecut, Elon Musk, directorul general al Tesla, reitera că producătorul american de automobile electrice intenționează să-și extindă prezența pe majoritatea piețelor din Europa de Est, dar la începutul anului 2020.
CITEȘTE ȘI 2,3 milioane de euro economisiți ca urmare a integrării tehnologiilor IT pentru optimizarea proceselor logisticeRecent, Elon Musk a anunțat că s-a mutat din California în Texas, pentru a se concentra pe noua fabrică de automobile electrice Tesla și pe activitățile companiei spațiale SpaceX.
CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ FOTO & VIDEO Dacia Spring a sosit în România. Primele impresii din interiorul primului automobil electric DaciaÎn urmă cu o săptămână, Tesla a lansat o ofertă publică de acțiuni în valoare de până la 5 miliarde de dolari, a doua astfel de operațiune din ultimele trei luni. Producătorul de mașini electrice vrea să profite de ascensiunea spectaculoasă de pe bursă din acest acest an, răstimp în care a câștigat peste 660% în valoare și a urcat pe locul 6 în topul celor mai mari companii americane.
Acțiunile Tesla au consemnat peste 30 de închideri-record în acest an, apreciindu-se cu 667% din ianuarie, față de un câștig de 14,3% pentru S&P 500. Recent, raliul bursier a fost alimentat de anunțul oficial privind includerea companiei în indicele S&P 500.