Ford se pregătește de lansarea primului său vehicul complet electric, SUV-ul Mustang Mach-E. Prezentat anul acesta, va intra în rețeaua comercială și va putea fi comandat, inclusiv în România, în primele luni ale anului 2021.
Ford Mustang Mach-E, SUV-ul complet electric, va fi disponibil în Europa „începând cu prima parte a anului 2021”, după cum anunță compania americană. Mustangul electric va avea două variante de baterii și două opțiuni de tracțiune, la care se adaugă o versiune de lansare și una ultrasportivă.
CITEȘTE ȘI Avantaj Client 8.087 euro TVA inclus pentru Sprinter 314 CDI Furgon, 11 mc, cu tracțiune față. Îndreaptă-te spre reușită!Ford va ataca segmentul SUV-urilor electrice, acolo unde sunt tot mai mulți competitori, cu un automobil performant din toate punctele de vedere. Mustang Mach-E va avea o autonomie de până la 610 km și o accelerație care poate coborî, pentru versiunea de top, la puțin peste 3 secunde, de la 0 la 100 km.
„Mustang Mach-E este unul dintre cele mai entuziasmante vehicule lansate vreodată de Ford”, a declarat Roelant de Waard, vicepreședinte, Marketing, Vânzări & Service, Ford Europa. „Acest vehicul construit special pentru a fi complet electric este unic, este inconfundabil un Mustang, cu o autonomie de 610 km, și ajunge exact la momentul potrivit pentru clienții noștri din Europa”.
SUV-ul Ford va fi disponibil cu două baterii, de 68 kWh și de 88 kWh, care pot fi conectate la un motor, amplasat în spate, sau două motoare, în cazul versiunii cu tracțiune integrală.
Potrivit datelor anunțate, versiunea cu tracțiune spate are 269 CP, cu bateria cu autonomie standard, și 294 CP cu bateria cu autonomie extinsă, un cuplu de 430 Nm și o accelerație de la 0 la 100 km/oră între 6,1 și 6,2 secund. Versiunea cu tracțiune integrală oferă 269 CP cu bateria cu autonomie standard și 351 CP cu bateria cu autonomie extinsă, un cuplu de 580 Nm și o accelerație de la 0 la 100 km/oră între 5,1 și 5,6 secunde. Mustang Mach-E First Edition va avea tracțiune integrală și baterie cu autonomie extinsă în echipare standard, cu 351 CP, un cuplu de 580 Nm și accelerație de la 0 la 100 km/oră în 5,1 secunde. În fine, versiunea de top, Mustang Mach-E GT, va avea tracțiune integrală și baterie cu autonomie extinsă, cu o putere maximă de 487 CP și un cuplu de 860 Nm, respectiv, o accelerație de la 0 la 100 km/oră în doar 3,7 secunde.
Ford a anunțat și primele prețuri pentru piața din România, pentru versiunile pe care clienții le pot comanda. Astfel, pentru versiunea cu tracțiune spate și baterie de 68 kWh prețul de pornire va fi de 49.800 euro, pentru versiunea cu tracțiune integrală și baterie de 88 kWh, prețul va fi de 57.600 euro, iar pentru First Edition, prețul va fi de 70.800 euro.
CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ FOTO & VIDEO Dacia Spring a sosit în România. Primele impresii din interiorul primului automobil electric DaciaFord spune că versiunea pentru Europa va avea setările specifice pentru amortizoare, arcuri, barele anti-ruliu, direcție și grupul motopropulsor, personalizate pentru drumurile europene, „mai înguste, mai sinuoase și cu limite de viteză mai mari”.
„Platforma echilibrată și receptivă, în întregime electrică, a Mustang Mach-E ne-a permis să personalizăm plăcerea condusului, indiferent că suntem pe șoseaua montană sinuoasă Trollstigen din Norvegia, pe autostrada de mare viteză din Germania sau pe un drum accidentat de categorie B din Marea Britanie”, a declarat Geert Van Noyen, Manager, Dinamica Vehiculelor, Ford Europa.
Autonomia noului Mach-E va fi de până la 610 km pentru versiunea cu tracțiune spate și până la 540 km pentru versiunea cu tracțiune integrală.
Ford le oferă clienților un Wallbox Conectat Ford opțional, în variante de 7,4 kW și 11 kW, cu un timp de încărcare, de la 10% la 80%, în aproximativ 6 ore. Clienții vor primi la achiziție două cabluri de încărcare, unul de 6 metri compatibil cu standardele de încărcare comune din Europa, pentru curent alternativ, și un cablu de încărcare universal, de 6,7 metri pentru prizele rezidențiale standard și prizele industriale albastre de 32 A, pentru încărcare fără Wallbox.
Mustang Mach-E va putea fi încărcat la stațiile rapide DC, cu până la 150 kW, cu un încărcător IONITY. O încărcare de 10 minute va adăuga aproximativ 100 km la autonomie.