Dacia a intrat pe una dintre cele mai mari piețe din Europa cu noua versiune a modelului Spring, în echiparea de marfă, Cargo. Mașina are doar două locuri și țintește flotele de livrări de tip „last mile”.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Dacia Spring Cargo, un model care a fost vândut în mai multe țări europene și care în România nu a avut un impact atât de mare, se întoarce într-o nouă versiune restilizată, bazată pe noul Spring de pasageri, relevă datele Profit.ro.
Mașina a fost lansată în Marea Britanie, cu un preț care nu are concurență pe segmentul electric al LCV-urilor: 15.000 de lire, adică aproximativ 18.000 de euro, dar beneficiază și de o subvenție de 2.500 de lire acordată de guvernul britanic pentru vehiculele utilitare electrice.
Versiunea Cargo a lui Spring a fost dezvoltată pe baza echipării Extreme pentru pasageri, având motorizarea de 65 CP și bateria de 26,8 Kwh. Cu chargerul cunoscut de pe Spring, mașina se încarcă la o stație rapidă cu până la 30 kW, într-un timp de 45 de minute (de la 20% la 80%).
De asemenea, mașina beneficiază de sistemul Vehicle-to-Load, care permite alimentarea cu energie la 240 volți a diferitelor dispozititive externe.
Cea mai importantă diferență față de modelul de pasageri, pentru Cargo, este absența banchetei spate, care a fost transformată în spațiu de depozitare. Spațiul pentru marfă are 1085 de litri, o greutate utilă de 370 kg și este separat de locurile din față de un plasă de protecție.
CITEȘTE ȘI GreenNCAP ridică un mare semn de întrebare, după cel mai nou test de consum. „O alternativă la full electric?”Echipamentele multimedia și de asistență sunt similare cu versiunea de pasageri, cu un display de 10 inchi, conexiune Bluetooth și USB, cameră de marșareier, cruise control și aer condiționat manual.
Dacia Spring Cargo se livrează standard cu caroseria de culoare albă, dar nu este clar dacă există opțiune pentru alte culori.
Dacia a lansat versiunea de caroserie Cargo și în urmă cu aproximativ trei ani, după introducerea modelului pe piețele europene, însă mașina nu s-a bucurat de o popularitate excesivă, chiar dacă a reprezentat încă de atunci cea mai accesibilă utilitară electrică.
CITEȘTE ȘI FOTO A început montarea decorațiunilor de Crăciun în București. 3.000 de elemente luminoase noi. Când începe târgul de CrăciunCel mai probabil, în cele mai multe cazuri clienții au preferat caroseria de pasageri, care beneficiază și de bancheta spate rabatabilă, astfel încât eventualele bagaje sau mărfuri să poată fi transportate, dar să rămână la dispoziție și posibilitatea transportului a două persoane.