ULTIMA ORĂ Creștere masivă a pieței auto din România, cu ajutorul Programului Rabla. Pentru prima dată în ultimii doi ani este depășit nivelul din 2019. Românii și-au schimbat însă preferințele

ULTIMA ORĂ Creștere masivă a pieței auto din România, cu ajutorul Programului Rabla. Pentru prima dată în ultimii doi ani este depășit nivelul din 2019. Românii și-au schimbat însă preferințele
scris 1 apr 2022

Piața de autovehicule din România și-a continuat creșterea în 2022 și în martie, după cum arată datele DRPCIV, analizate de Profit.ro. Segmentul de autoturisme, cel mai mare, a avut un avans impresionant, pe fondul demarării Programului Rabla.

VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Va fi destul de greu pentru statele din zona OPEC să crească producția de petrol. Războiul se resfrânge și asupra altor industrii, precum cea a construcțiilor. Nou val de creșteri de prețuri CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Va fi destul de greu pentru statele din zona OPEC să crească producția de petrol. Războiul se resfrânge și asupra altor industrii, precum cea a construcțiilor. Nou val de creșteri de prețuri
Urmărește-ne și pe Google News

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată pe Profit Insider

Luna martie a adus o creștere totală a pieței auto de 25,93%, cu un volum total de 15.450 de vehicule înmatriculate, cu mai bine de 3.000 în plus față de anul trecut, în aceeași lună. Segmentul de autoturisme a înregistrat un volum de 11.025 unități, care reprezintă o creștere de nu mai puțin de 40,25% față de martie 2021. Pentru prima dată în ultimii doi ani este depășit nivelul din 2019 al pieței de autoturisme. Din păcate, segmentul de vehicule comerciale nu a avut o evoluție similară, fiind înregistrată o scădere de 1,4% față de anul trecut.

Cele mai vândute mărci în martie au fost Dacia, cu 2494 de unități, care a reușit o creștere de 40% față de volumul înregistrat anul trecut, urmată pe locul doi de Ford, care aproape că și-a dublat vânzările, în martie, cu 983 de unități, față de 518, câte înregistra anul trecut, și de Toyota, cu 865 de unități, cu 50% mai multe, și de Hyundai, cu 863 de unități, cu 58% în plus.

Familiile Porsche și Piech nu renunță la VW, chiar dacă vor cumpăra 25% din marca Porsche, la un eventual IPO CITEȘTE ȘI Familiile Porsche și Piech nu renunță la VW, chiar dacă vor cumpăra 25% din marca Porsche, la un eventual IPO

În clasamentul celor mai vândute automobile avem din nou o situație ieșită din comun, comaprativ cu ceea ce ne-am obișnuit în ultimii ani: Dacia Duster a fost cel mai vândut automobil (conform înmatriculărilor), cu 678 de unități, ceea ce arată că există un apetit mare pentru acest model, însă prețul este cel care îi ține pe români departe. Pe locul al doilea s-a situat modelul electric Spring (637 de unități), care revine cu vânzări bune, odată ce Rabla a început să-i ofere subvenția echivalentă cu jumătate din prețul său. Popularul Dacia Logan s-a situat abia pe locul al treilea (612 unități), fiind urmat de Ford Puma (514 unități) și de Sandero (435 unități).

După trei luni, piața de autoturisme noi are o creștere de aproape 40%, cu un volum total de   29.000 de unități înmatriculate.

viewscnt
Afla mai multe despre
inmatriculari romania
piata auto romania
piata auto
masini electrice
vanzari masini electrice
program rabla plus