Un avion al companiei aeriene naționale TAROM a fost reținut, temporar, la sol, în Olanda, la Amsterdam, de o companie specializată în recuperarea compensațiilor, cu argumentul neplății unor sume de bani.
În replică, TAROM transmite că sechestrul impus asupra combustibilului aeronavei a fost realizat fără o notificare prealabilă și fără un contact direct cu reprezentanții săi, nici la sediul central și nici la reprezentanța companiei din Bruxelles, arată Boarding Pass.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
O cursă Tarom Amsterdam - București a decolat cu întârziere de o oră și jumătate după ce o companie olandeză specializată în recuperarea compensațiilor pentru pasagerii afectați de anulări și întârzieri a reținut aproape 8000 delitri de combustibil destinați alimentării avionului, motivul fiind refuzul companiei de stat de a plăti compensații confirmate de instanțele de judecată în perioada 2017 - 2021.
”Referitor la situația apărută în legătură cu zborul TAROM RO362 Amsterdam – București din data de 25 octombrie 2024, dorim să menționăm că măsura de sechestru impusă asupra combustibilului aeronavei de către o companie specializată în recuperarea compensațiilor a fost realizată fără o notificare prealabilă și fără un contact direct cu reprezentanții TAROM, nici la sediul central și nici la reprezentanța companiei din Bruxelles.
TAROM consideră că incidentul ar fi putut fi evitat dacă ar fi fost contactată pentru clarificări înainte de a se recurge la o astfel de acțiune”, a transmis compania.
Suma restantă a fost transferată, iar zborul către București a fost realizat, însă au existat și sume deja achitate care au fost incluse în sechestrul impus pe aeroportul olandez, reclamă TAROM, care a precizat că urmărește clarificarea detaliilor cu privire la aceste plăți deja efectuate și recuperarea sumelor care au fost dublate prin acțiunea companiei olandeze, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Ce a declanșat greva amplă a angajaților de la Volkswagen: conducerea vrea inclusiv reducerea și înghețarea salariilor, dar și închideri de fabriciDe asemenea, TAROM afirmă că a efectuat către această companie specializată în recuperarea compensațiilor plăți aferente unor solicitări de compensație pentru cereri de despăgubire înregistrate înainte de pandemie, în baza notificărilor primite anterior și, de asemenea, alte plăți erau deja în curs de realizare.
”Asigurăm pasagerii și partenerii noștri că TAROM continuă să trateze aceste solicitări cu seriozitate și va rămâne dedicată soluționării tuturor situațiilor într-un mod echitabil și transparent”, indică operatorul aerian.