Stellantis se relansează în India, într-o „nouă eră”, cu ajutorul Jeep și Citroen

Stellantis se relansează în India, într-o „nouă eră”, cu ajutorul Jeep și Citroen
scris 18 mai 2022

Cu forțele însumate ale celor două companii care au fuzionat în urmă cu un an și jumătate, Carlos Tavares, CEO al Stellantis, a anunțat că începe o nouă eră pentru companie, în India.

Mărcile Jeep și Citroen au o misiune importantă pentru grupul Stellantis în India, unde Carlos Tavares spune că poate face performanță, folosind investițiile de peste 1 miliard de euro pe care cele două companii anterioare, PSA și FCA, le-au făcut în ultimii șapte ani. Prezent la Chennai pentru a susține relansarea activității în această țară, Carlos Tavares a spus că această piață este o oportunitate de creștere, în pofida estimărilor mult mai pesimiste, din cauza problemelor din Rusia și China.

Urmărește-ne și pe Google News

Tavares a anunțat că se așteaptă la o dublare a veniturilor până în 2030, de la cele două mărci Jeep și Citroen, care produc și vând automobile în această țară. În același timp, profitul ar trebui să ajungă la două cifre în următorii doi ani, potrivit business planului pe care se bazează Stellantis.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Producătorul auto franco-italiano-american intenționează să folosească exclusiv furnizori locali pentru a menține costurile reduse, bazându-se în dezvoltarea produselor pe dorinețele clienților din India.

Ca și alți producători, Stellantis va pune accent pe mașinile foarte mici, sub patru metri, care au taxe mai mici și pot fi vândute astfel mai ieftin. În același timp, modelele de clasă mică vor avea și versiuni electrice, după cum a anunțat Tavares.

INFOGRAFIC Piața auto din UE continuă să se prăbușească, dar Dacia se menține pe creștere. România, cel mai mare avans CITEȘTE ȘI INFOGRAFIC Piața auto din UE continuă să se prăbușească, dar Dacia se menține pe creștere. România, cel mai mare avans

În prezent, piața din India este una dintre cele mai mari din lume, cu aproximativ 3 milioane de autoturisme vândute anual, însă ea este dominată masiv de Suzuki și partenerii indieni de la Maruti, aceștia fiind urmați de Hyundai, care a reușit să atragă foarte mulți clienți cu modele accesibile. Multe companii auto cu putere globală, precum GM, Volkswagen, Renault sau Ford, s-au lovit de obstacolele culturale, unii fiind nevoiți să se retragă iar alții să-și regândească planurile și să demareze noi investiții. Un exemplu foarte bun al profilului dificil al acestei piețe este Dacia, care a eușuat să se lanseze în India, deși oferea un automobil ieftin, Logan. Renault încearcă acum o nouă strategie, bazată atât pe modelul Duster, vândut sub sigla franceză, cât și pe modele locale, de mici dimensiuni, între care și Kwid, versiunea pe benzină a celebrului Dacia Spring electric.

Stellantis nu are în acest moment decât 1% din piață, dar vrea cu ajutorul celor patru modele Jeep (Wrangler, Compass, Meridian și Grand Cherokee) și al modelului Citroen C5 Aircross , la care se va adăuga în acest an noul C3, să atragă noi clienți, fără să țintească neapărat volume foarte mari. „Cred că lumea se schimbă și în anumite cazuri a fi prea mare poate fi o penalitate”, a mai spus Tavares.

viewscnt
Afla mai multe despre
stellantis india
jeep wrangler
citroen c5 aircross
carlos tavares