După achiziția Share Now de la Mercedes și BMW, Stellantis trece într-o nouă fază și va face co-branding pe toate vehiculele din flotele celor două companii.
Stellantis face un pas important după achiziția Share Now, prin intermediul diviziei de mobilitate Fee2Move, în cadrul fuziunii celor doi operatori de rent-a-car și car-sharing, în cadrul unei campanii de promovare a celor două entități. Cu un slogan sugestiv, „Everything is better when shared”, mărcile Free2Move și Share Now se vor regăsi pe toate mașinile din parcurile din orașele europene ale celor două companii.
Procesul de rebranding marchează practic finalul procesului de fuziune și integrare a flotelor celor două companii de mobilitate, după achiziția de anul trecut, în care Stellantis a cumpărat compania ShareNow, creată de Mercedes și BMW prin fuziunea fostelor divizii Car2Go și DriveNow. Share Now a adus Stellantis o flotă de 11.000 de vehicule, dintre care 3000 complet electrice, cu 3,5 milioane de clienți, extinzând rețeaua de orașe cu 14 noi localități. Cele două companii de închiriere au fost integrate la începutul acestui an într-o singură aplicație care permite clienților selectarea oricărui automobile dintre mărcile existente în parc, de la BMW și Mercedes, la gama de mărci din portofoliul Stellantis.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Stellantis țintește pe segmentul de mobilitate 15 milioane de utilizatori activi, doar în acest an, și și-a propus să crească veniturile diviziei la 700 de milioane de euro, în 2025, și 2,8 miliarde euro în 2030, de la 40 de milioane de euro, câte avea în 2021.
În acest moment, Free2Move a ajuns la circa 20.000 de vehicule electrificate, în Europa, cu tot cu flota integrată de la Share Now. La nivel global, cu tot cu vehiculele din rețea, în sistem de car-sharing, compania se bazează pe o flotă de 450.000 de vehicule. În același timp aplicația specializată permite gestionarea închirierii pentru 500.000 de locuri de parcare.