Skoda a lansat în România noul SUV Karoq, un model dezvoltat pe aceeași platformă pe care a fost construit și rivalul său direct, VW Tiguan. Prețurile sunt mai mari decât cele ale concurenților direcți.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
Noul Skoda Karoq este una dintre propunerile pe care VW Group le-a introdus anul acesta pe piață în cadrul „ofensivei SUV-urilor”, o operațiune derulată, practic, de toți constructorii auto, datorită cererii uriașe din partea publicului. Karoq îl înlocuiește, astfel, pe Yeti, un SUV care nu a reușit să fie extrem de atractiv în decursul existenței sale.
Skoda Karoq va avea un preț de pornire de 19.860 euro, ceea ce-l face mai ieftin cu circa 2.000 de euro față de „fratele” VW Tiguan, dar mai scump cu circa 1.500 de euro față de cel mai vândut SUV din România (potrivit statisticilor de înmatriculări), Nissan Qashqai. Alți rivali importanți din piață sunt Renault Kadjar, la 17.500 euro, Suzuki SX4, la 14.500 euro, sau Kia Spoartage, la 17.163 euro.
Karoq are avantajul, în fața tuturor acestor modele, că este mai nou, beneficiind astfel și de cele mai noi tehnologii în privința siguranței sau a confortului.
Dimensiunile noului Karoq sunt 4,38 metri lungime și 1,84 metri lățime, cu un ampatament de 2,63 metri, respectiv un portbagaj de 521 litri, care se poate extinde la 1.810 litri, cu scaunele rabatate.
Printre dotările standard sau opționale se numără hotspot Wi-Fi, servicii online mobile ŠKODA Connect, împărțite în serviciile Infotainment online, pentru informare și navigație, și Care Connect, pentru asistență în caz de avarii sau urgențe, platforma SmartLink+ pentru conectarea telefonului.
Motoarele disponibile vor fi două pe benzină, 1.0 TSI, de 115 CP, și 1.5 TSI, de 150 CP, iar diesel - 1.6 TDI, 115 CP, și 2.0 TDI, 150 CP. Singurul care poate fi comandat cu tracțiunea integrală este 2.0 TDI. De asemenea, este disponibilă cutia automată DSG în 7 trepte, pe toate motorizările.