Renault Group anunță semnarea unui parteneriat cu franciza Star Wars, pentru următoarele două episoade, The Last Jedi și Solo: A star Wars Story. Ilustrația comunicatului reprezintă o navă spațială în forma rombului siglei Renault.
Cele două episoade, care vor fi susținute financiar de Renault, au prevăzută lansarea pe 13 decemrbie 2017 și 23 mai 2018.
Xavier Martinet, Seniro Vice President al Renault, pentru marketing, spune că „Suntem foarte încântați de acest parteneriat. Sar Wars și Renault au avut ammbele un impact major în viața noastră când eram tineri. Pentru marca Renault, este o oportunitate excitantă să ofere experiențe originale publicului atât în showroom-urile noastre, cât și prin diferitele mijloace de comunicare. În plus, este un parteneriat pe termen lung, programat să dureze până în vara lui 2018.”
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Marsh va asigura flota Tarom, cel mai mare cont din România, pentru al doilea an consecutiv. Prețul: peste 1,3 milioane dolari. Cât primesc pasagerii sau rudele în caz de accident, prăbușire, deturnare sau piraterieCampania din Franța pe care Renault o va derula va avea ca temă „The Initiation”, fiind inspirată din Star Wars: The Last Jedi. Rețeaua de dealeri va afișa identitatea viziuală a seriei Star Wars, vor fi organizate vizionări private ale filmelor, iar fanii vor putea primi în showroom-uri bilete la film.