Site-ul unde clienții Wizz Air pot depune plângeri pentru rezolvarea problemelor. ANPC nu poate interveni în acest caz

Site-ul unde clienții Wizz Air pot depune plângeri pentru rezolvarea problemelor. ANPC nu poate interveni în acest caz
Profit.ro
Profit.ro
scris 3 aug 2023

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului anunță că românii care întâmpină diverse probleme cu zborurile Wizz Air pot depune sesizari pe site-ul Centrului European al Consumatorilor Romania. Firma nu poate fi sancționată de către autoritățile din România, întrucât nu are reprezentanță în țară.

VEZI AICI ȘI Wizz Air a vândut mai multe bilete decât locuri pentru un zbor Oslo-București. Pasagerii în plus au refuzat să coboare

”Pentru rezolvarea problemelor cu compania aeriană Wizz Air, cetățenii români pot depune sesizari pe site-ul Centrului European al Consumatorilor Romania https://eccromania.ro/. Acest site este pus la dispoziția consumatorilor români de Uniunea Europenă, pentru rezolvarea problemelor și recuperarea prejudiciilor”, a transmis Ministerul Turismului.

Urmărește-ne și pe Google News
Ciolacu: Prețurile la alimente de bază au scăzut chiar și cu 50%. Inflația la o singură cifră, sper chiar de luna viitoare CITEȘTE ȘI Ciolacu: Prețurile la alimente de bază au scăzut chiar și cu 50%. Inflația la o singură cifră, sper chiar de luna viitoare

Instituția precizează că Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) nu poate interveni și nu poate aplica amenzi în acest caz, deoarece Wizz Air nu are reprezentanță în România, scrie News.ro.

”Cetățenii români pot sesiza Centrul European al Consumatorilor România atunci când:

- întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziționat dintr-un alt stat european;
 - vor să știe ce drepturi au în timpul unor călătorii în alt stat European;
 - vor să depună o plângere împotriva unei companii europene, în vederea soluționării problemei”, a mai transmis ministerul.

Recent, ministrul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Ștefan Radu Oprea, a avut discuții cu Didier Reynders, comisarul european pentru justiție, cu atribuții privind protecția consumatorului, despre cursele aeriene ale Wizz Air care au avut întârzieri în ultimul timp sau au fost anulate.

De asemenea, s-a discutat despre inițierea unui mecanism de informare rapidă între instituțiile responsabile de protecție a consumatorilor și Comisia Europeană, astfel încât cetățenii să poată avea răspunsuri urgente, cu termene clare, la problemele care îi afectează.

viewscnt
Afla mai multe despre
wizz air
plangeri
anpc