BMW l-a pierdut pe Jens Thiemer, brand manager, care a anunțat compania că pleacă de la sfârșitul acestei luni. Motivele oficiale nu au fost dezvăluite în comunicatul oficial, dar informațiile pe surse arată că Thiemer iese din industria auto și merge la proprietarul Lidl și Kaufland.
Constructorul auto BMW Group a anunțat mai multe schimbări de management, care includ un nou șef al diviziei de motociclete, un nou șef al mărcii de lux Rolls Royce, dar și un nou șef al mărcii BMW, aceasta fiind cea mai importantă numire. Schimbarea la vârful brandului de bază al companiei vine ca urmare a anunțului făcut de Jens Thiemer, care a preluat funcția în 2019, când s-a transferat de la Mercedes-Benz, că va pleca din grup începând cu 1 noiembrie. Chiar dacă nu există informații oficiale privind direcția în care a plecat, presa din Germania scrie că acesta urmează să părăsească industria auto și să lucreze pentru grupul Schwarz, cel care deține lanțurile de magazine Lidl și Kaufland.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În locul lui Thiemer a fost numit Bernd Korber, cel care era șeful Product Management al BMW.
Celelalte numiri sunt Christopher Brownridge, la Rolls Royce, în locul lui Torsten Muller Otvos, care iese la pensie, Markus Flasch, la BMW Motorrad, în locul lui Markus Schramm, care de asemenea iese la pensie, Nicolai Martin, care îi ia locul lui Flash, ca șef al liniei de produse de clasă medie și de lux, și Mihiar Ayoubi, care a fost numit șef al Driving Experience, divizia responsabilă cu evenimentele dedicate clienților.