Doi dintre oamenii de bază din managementul Renault și Dacia au primit noi atribuții, în conducerea companiei. Unul dintre ei este Fabrice Cambolive, CEO al mărcii Renault, celălalt este Xavier Martinet, numărul doi în cadrul Dacia.
Renault Group a făcut două noi numiri în poziții de top management, în urma plecării la pensie a lui Philippe Buros, director Servicii Comerciale al Renault Group. În locul lui a fost numit Xavier Martinet, care este, practic, numărul doi în cadrul mărcii Dacia, având funcția de director marketing, vânzări și operațiuni. El își păstrează atribuțiile în cadrul mărcii, dar preia și funcția de director Servicii Comerciale Renault Group.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Numirea vine și cu „o redefinire a modului de organizare”, care presupune reorientarea în jurul a două domenii, post-vânzare și rețea de distribuție plus clienți. Xavier Martinet va coordona așadar toate activitățile post-vânzare ale Renault Group precum și implementarea strategiei de distribuție. Directorul de after-sales, Francois Delion, și directorul de rețea și clienți, Sophie Guiot, vor fi subordonați direct lui Martinet. Actualul șef de marketing, vânzări și operațiuni al Dacia lucrează pentru companie din 1997, având diferite funcții în zona de vânzări și marketing. Timp de trei ani a lucrat pentru Nissan North America, însă a revenit în Europa, la Renault, unde a ajuns director de marketing worldwide al grupului. Din 2021, odată cu reorganizarea Dacia, a fost numit Director Marketing, Vânzări si Operațiuni al mărcii, al doilea cel mai important om după Denis le Vot, CEO Dacia.
O a doua numire este cea a lui Fabrice Cambolive, care cândva a condus Dacia și activitățile Renault din România și care astăzi este CEO al brandului Renault.
El a primit în plus și funcția de președinte al Renault Retail Group, divizia care se ocupă de distribuția automobilelor Renault și Dacia.
Odată cu preluarea funcției de președinte, Renault Retail Group va primi și un nou director, Eric Pasquier, iar activitatea va fi reorganizată pentru a se concentra asupra activităților post-vânzare.