Schimbări de management cross-brand în Volkswagen Group. Șeful designului Porsche preia conducerea peste toate mărcile

Schimbări de management cross-brand în Volkswagen Group. Șeful designului Porsche preia conducerea peste toate mărcile
scris 15 dec 2022

Volkswagen Group a anunțat noi schimbări de management, impuse de noul CEO, Oliver Blume, numirile anunțate fiind motivate de necesitatea de coordonare mai bine între mărci și divizii. Una dintre mutările importante este numirea șefului designului Porsche în funcția de designer șef peste toate mărcile grupului.

Aspectul mașinilor mărcilor VW, Audi, Skoda și celelalte din grupul Volkswagen s-ar putea schimba radical, odată cu numirea lui Michael Mauer, cel care este creditat cu designul celebrelor 911, Cayenne, Panamera, Macan sau a primului Porsche electric, Taycan. Mauer și-a început cariera ca designer de utilitare Mercedes, dar a ajuns celebru după ce a coordonat designul modelelor Saab. El este cel care răspunde de aspectul mașinilor Porsche încă din 2004 și își va păstra această poziție chiar dacă va coordona tote echipele de designeri din grup. Mauer a mai fost șef peste designul VW Group între 2015 – 2020.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO Autostrada Sibiu – Pitești, lotul I Șelimbăr-Boița pregătit pentru inaugurare: ultimele retușuri CITEȘTE ȘI VIDEO Autostrada Sibiu – Pitești, lotul I Șelimbăr-Boița pregătit pentru inaugurare: ultimele retușuri
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Actuala conducere a VW Group, atât CEO-ul Oliver Blume, cât și noul șef al mărcii VW, Thomas Schafer, și-au exprimat în mai multe rânduri nemulțumirea față de aspectul actualelor modele, în special de la VW. Designerul șef al VW, Group, Klaus Zyciora, cel care a semnat printre altele designul ultimelor generații Golf, dar și pe cel al noii familii ID,  va părăsi grupul fără alte explicații.

Cealaltă divizie care a primit un nou șef este managementul calității, care va fi coordonat de Michael Neumayer, care a răspuns până acum de calitatea mașinilor Audi. Și el își va păstra funcția deținută anterior dar va răspunde de calitatea tuturor mașinilor celor 12 mărci.

„Legăturile strânse dintre mărcile Audi și Porsche necesită o concentrare constantă asupra nevoilor clienților, iar funcțiile grupului se vor concentra în viitor pe coordonarea și sinergiile dintre mărci”, explică VW noile mutări de management de tip cross-brand, care aduc mai multe legături între departamente, în funcție de specificul mărcilor. „Reorganizarea urmează o abordare uniformă pentru departamentele cheie – Volkswagen: producție și achiziții; Audi: vânzări și calitate și Porsche: dezvoltare și design”.

Mercedes Benz confirmă fabricile din România, în planurile de producție pentru mașini electrice CITEȘTE ȘI Mercedes Benz confirmă fabricile din România, în planurile de producție pentru mașini electrice

„Calitatea de primă clasă și designul iconic au fost întotdeauna caracteristicile de performanță ale Grupului Volkswagen și ale mărcilor sale”, a declarat CEO Oliver Blume. „Odată cu managementul mărcilor la nivel de grup, ne sporim atenția acordată clienților noștri.”

Oliver Blume, care l-a înlocuit pe Herbert Diess la 1 septembrie, dar și-a păstrat și funcția de CEO al mărcii Porsche, a prezentat în această toamnă un plan de transformare a grupului pentru 10 ani, anunțând mai multe măsuri care au ca scop accelerarea tranziției la propulsia electrică și creșterea performanțelor industriale și financiare ale companiei. În ultimele luni, el a schimbat soarta mai multor modele aflate în diferite stadii de dezvoltare, unele fiind retrimise înapoi în faza de proiectare. 

viewscnt
Afla mai multe despre
volkswagen group
designer porsche
michael mauer