Grupul Stellantis a anunțat un pachet de schimbări la nivelul managementului companiei, după 15 luni de activitate. Printre schimbări se remarcă promovarea directorului Opel, Uwe Hochgeschrutz în conducerea grupului.
Stellantis a numit cinci noi directori în fruntea unor divizii importante ale grupului, toți fiind promovați din rândul managementului de nivel doi. Cel mai important director este Maxime Picat, care preia conducerea activităților de achiziții și furnizori, o poziție vitală în această perioadă dificilă în care componentele decid volumele de producție. De altfel, Michelle Wen, fostul director părăsește compania pentru „proiecte personale”, ceea ce pare a fi o demisie la cerere. Picat s-a ocupat anterior de activitatea grupului în Europa, pe poziția de COO.
„Schimbările zilnice și transformările profunde în derulare le industriei auto solicită agilitate organizațională și tlent la locul potrivit în momentul potrivit în cadrul companiei noastre”, a explicat Carlos Tavares, CEO Stellantis, noile numiri.
A doua numire este cea a lui Uwe Hochgeschurtz, care a condus pentru puțin timp marca Opel, după ce l-a înlocuit, în iulie 2021, pe Michael Lochscheler. Acum, Hochgeschurtz preia poziția de COO pe care a deținut-o Mxime Picat, responsabil cu activitățile grupului pe piața lărgită europeană. Fostul șef Opel are și un obiectiv clar: să ridice Stellantis pe locul 1 în Europa și să genereze o marjă de rentabilitate cu două cifre.
CITEȘTE ȘI FOTO Al doilea designer celebru părăsește peste noapte DaciaÎn locul lui Uwe Hochgeschurtz a fost numit Florian Huettl, care anterior a fost director de vânzări și marketing al mărcii Opel, pe care acum o va conduce din poziția de CEO.
A patra numire anunțată de Stellantis este cea a lui Alison Jones, care până acum a condus activitățile pe piața din Marea Britanie. De la 1 iunie el va deveni senior vicepreședinte pentru Economie Circulară. Chiar dacă pare a fi un sector cu un scop evziv, afacerea cu Economia Circulară din cadrul Stellantis are ca scop obținerea unui venit de 2 miliarde de euro în 2030 din veniturile pe baza extinderii duratei de viață și pe baza reciclării.
În fine, pe piața din Marea Britanie, în locul lui Alison Jones, ca fost numit Paul Willcox, șeful mărcii Vauxhall.