Producătorii auto Renault, Ssangyong și Hyundai vor rechema la service peste 30.000 de mașini vândute în Coreea de Sud din cauza problemelor înregistrate la diverse componente auto, a anunțat, luni, Ministerul Transporturilor de la Seul, transmit site-ul koreaherald.com și Yonhap.
Renault Samsung Motors, subsidiara din Coreea de Sud a producătorului auto francez, va rechema unele sedanuri SM6 2.0 LPe deoarece problemele înregistrate de mecanismul de control al motorului ar putea opri alimentarea cu combustibil și ar putea provoca accidente. Sunt afectate 6.844 sedanuri produse în perioada decembrie 2015 - septembrie 2016.
Grupul sud-coreean Hyundai Motor va rechema la service 10.912 automobile de pasageri Grandeur pentru o problemă legate de scaunele care își pot schimba automat poziția. Din cauza posibilei eroziuni a componentelor din interiorul dispozitivelor de reglare, este posibilă o funcționare necorespunzătoare a scaunelor, care și-ar putea schimba poziția în timpul mersului, arată Agerpres.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Vehiculele rechemate la service sunt produse în perioada martie - august 2007.
De asemenea, producătorul auto va rechema la service 617 SUV-uri compact Hyundai Tucson fabricate în perioada decembrie 2015 — martie 2016, din cauza unei probleme a softului programului de transmisie care ar putea duce la întârzierea sau imposibilitatea accelerării după o oprire a vehiculului.
Ssangyong Motor, subsidiară a companiei indiene Mahindra & Mahindra Ltd., va rechema la service unele SUV-uri Tivoli din cauza unei posibile scurgeri de combustibil care ar putea provoca incendii.
Sunt afectate modelele diesel Tivoli produse în perioada iulie 2015 - ianuarie 2016.