Renault a anunțat schimbarea directorului de marketing pentru mărcile Renault și Dacia, la București, Daniel Filip înlocuindu-l pe Ionuț Ghoerghe. Acesta din urmă va deveni director comercial în cadrul Direcției de Strategie de Marketing și Vânzări a Groupe Renault de la Paris.
Daniel Filip, noul director de marketing Renault și Dacia din România, lucrează în cadrul Groupe Renault România din anul 2004. În acest interval, a ocupat diferite poziții, de la șef de produs până la manager al rețelei comerciale Dacia din România și al Direcției Client.
„O parte însemnată a parcursului meu profesional de până acum s-a derulat în domeniul marketingului. Îmi doresc ca în noua mea responsabilitate să contribui la consolidarea traiectoriei de succes a mărcilor Dacia și Renault pe piața din România”, a declarat Daniel Filip.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Top 30 autoturisme: Schimbări pe piața din România, unele modele pierd clienți, niciun autovehicul premium nu mai prinde clasamentul. Care sunt cele mai înmatriculate mașini după dispariția taxei autoDaniel Filip, 39 de ani, a absolvit cursurile Universității de Nord din Baia Mare. A îndeplinit, pe rând, funcțiile de specialist în vânzări, manager de zonă, și brand manager Dacia. În 2014 a fost numit Manager vânzări Rețea Dacia, iar la începutul anului 2017 a preluat conducerea Direcției Client din cadrul Renault Commercial Roumanie.
Ionuț Gheorghe, 41 de ani, a fost brand manager Nissan, responsabil de marketing pentru segmentul crossover al mărcii Infiniti pentru perimetrul Europa, Africa și Orientul Mijlociu, iar de la 1 aprilie 2014 a devenit director de marketing Dacia și Renault în România.