Renault pleacă din sediul principal din Paris. Situația din România

Renault pleacă din sediul principal din Paris. Situația din România
scris 18 oct 2021

Renault Group va părăsi sediul actual, preferând o clădire mai mică și mai potrivită necesităților actuale ale companiei. Numărul mare de angajați care lucrează de acasă a făcut ca spațiul uriaș al Renault din Boulogne-Billancourt să fie inutil și costisitor.

Șefii Renault cu tot cu personalul administrativ din subordine se vor muta într-o clădire mai mică, după cum au confirmat pentru Automotive News reprezentanți ai constructorului francez care deține marca Dacia. Renault se află în plină restructurare, încercând să reducă costurile activităților sale și în special pe cele privind activitățile neproductive.

Urmărește-ne și pe Google News

Sediul central al grupului Renault se află într-o suburbie a Parisului și are o suprafață uriașă. Compania își desfășoară acolo activitățile de birouri de foarte mult timp, comuna fiind în trecut și sediul unei uzine a Renault, între timp desființată.

În acest moment, cea mai mare parte a personalului administrativ al Renault lucrează de acasă, cu un număr de câteva zile pe lună în care sunt prezenți la birouri.

Europa raportează o nouă scădere a pieței auto. România, încă pe plus, după nouă luni, la fel și Dacia CITEȘTE ȘI Europa raportează o nouă scădere a pieței auto. România, încă pe plus, după nouă luni, la fel și Dacia

Mutarea se va face într-un nou sediu închiriat, așa cum este și sediul din care vor să plece în acest moment, compania preferând să nu investească în clădiri. Mutarea ar trebui să aducă o reducere cu 50% a cheltuielilor cu sediul, reduceri prevăzute în acordul de restructurare semnat cu sindicatele, care prevede o reducere totală a cheltuielilor de circa 2 miliarde euro.

În România, Renault Group și-a închiriat un sediu nou, în urmă cu doi ani, denumit Renault Bucharest Connected, în care a mutat toate activitățile grupului, de la birouri, la centru de design și inginerie. Acum, cum a anunțat Profit.ro, din cauza acelorași condiții - pandemie, reducere de costuri și personal care lucrează de acasă - și acest sediu a devenit inutil, compania fiind nevoită să închirieze parte din birouri, pentru a reduce costurile de exploatare.

Imobilul este proprietatea Gloalworth și a fost construit special pentru Renault. La momentul inaugurării, în sediu lucrau circa 3.200 de angajați Dacia și Renault.

viewscnt
Afla mai multe despre
renault
sediu renault
dacia
restructurare renault