Dacia a început să livreze primele exemplare Spring pe piața românească, clienților care au comandat mașina în prima zi de la deschiderea comenzilor, la sfârșitul lunii mai. În Europa, Spring a ajuns deja la câteva mii de clienți în luna septembrie.
Dacia Spring a ajuns în sfârșit pe șoselele din România, primele mașini fiind livrate clienților, potrivit companiei, în ordinea în care aceștia au comandat mașina în primăvara acestui an.
Livrările au întârziat mai mult decât estimase compania inițial, care anunțase că va începe să livreze mașina din septembrie. Mai exact, în luna a noua au fost livrate mașinile francezilor și celor de pe piețele din Italia și Spania, România fiind în etapa a doua de livrare, din octombrie.
Primul lot de mașini se ridică la circa 1.600 de unități, sosite cu vaporul din China, în portul Kopper, din Slovenia, de unde sunt preluate de transportatorii cu care Dacia are contract. De aici, mașinile sunt duse direct la dealerii care au clienți, în ordinea numerelor de șasiu, așa cum au fost alocate la momentul comenzii, conform companiei. Primul dealer care a livrat primul Spring din România este Redac din Craiova, urmat de Daperom, din Pitești, care a livrat trei unități Spring.
UPDATE Pe de altă parte, pe un grup facebook de profil și într-un mesaj primit de Profit.ro, după publicarea acestui articol, sunt invocate probleme în repartizarea comenzilor și în ordinea de livrare.
Reprezentanții Dacia au precizat pentru Profit.ro că până la sfârșitul anului vor fi livrate cel puțin 3.500 de unități Spring. Din informațiile Profit.ro, România a reușit să obțină o alocare mai mare pentru clienții locali, față de volumele stabilite inițial, pe baza volumului de producție al uzinei.
Dacia Spring este un automobil produs în China, de partenerii Renault, fiind dezvoltat pe baza modelului Renault K-ZE, creat de compania franceză pentru piața din China.
FOTO: REDAC CRAIOVA