Renault Group a angajat un nou șef peste toate structurile de comunicare, Christian Stein, fost director de comunicare și relații instituționale al SEAT. El se va ocupa inclusiv de comunicarea Dacia.
Luca de Meo, noul CEO al Renault Group, a adus încă un om valoros în echipa de conducere a companiei. Este vorba despre Christian Stein, cel care a ocupat poziția de director de comunicare la constructorul spaniol SEAT, în perioada în care De Meo a fost șef al acestei companii.
Potrivit anunțului oficial făcut de Renault Group, a fost creat un nou post, vicepreședinte pentru comunicarea mărcilor, în structura companiei, ca parte a proiectului de dezvoltare a grupului în jurul mărcilor, adică patru centre de business: Renault, Dacia, Alpine și New Mobility. Asta înseamnă că fiecare dintre aceste centre va avea propria structură de comunicare, iar Christian Stein se va ocupa de coordonarea lor între branduri. Stein se va subordona lui Catherine Gros, care este senior vicepreședinte pentru comunicare, afaceri publice și impact social, al Renault Group.
CITEȘTE ȘI Înmatriculările de vehicule electrice din România au continuat să crească și în august, în pofida scăderii generale a piețeiMisiunea lui Christian Stein va fi „să dezvolte comunicarea de mărci și produse pentru a asigura consistența între comunicarea acestor mărci și cea a grupului, împreună cu Frederice Texier, vicepreședinte pentru comunicarea de grup.
Christian Stein și-a început cariera la PSA, în 1991, unde a lucrat în poziții diverse în marketing și vânzări. Din 2011, a devenit director de marketing al SEAT, iar din 2015 a devenit director de comunciare și relații instituționale.
Luca de Meo a adus de la SEAT și un designer, Alejandro Mesonero Romanos, care s-a alăturat lui Laurens van den Acker, șeful designului pe întreg grupul, și lui Gilles Vidal, fostul designer Peugeot.