Renault a numit în România un nou șef la Comunicare: fosta șefă de la vânzări speciale

Renault a numit în România un nou șef la Comunicare: fosta șefă de la vânzări speciale
scris 28 feb 2020

Renault România are un nou șef de Comunicare și Responsabilitate Socială, așa cum se numește acum divizia responsabilă cu imaginea grupului în România. Cecilia Tudor lucrează pentru Renault de 18 ani, dar vine din zona de business, neavând background în comunicare.

Imaginea Dacia din România și străinătate, dar și comunicarea grupului Renault pe plan local, va fi coordonată de la 1 martie de Cecilia Tudor, fosta șefă a vânzărilor speciale a Renault Commercial Roumanie, care devine din acest moment și membru al comitetului de management al grupului Renault în România.

Urmărește-ne și pe Google News

Potrivit anunțului oficial, Cecilia Tudor are experiență “cu precădere în activitățile de Comerț și Marketing pentru mărcile Dacia și Renault”. „Simt o mare responsabilitate odată cu preluarea acestei poziții, care înseamnă gestionarea imaginii unuia dintre cei mai mari angajatori din România și, totodată, a Grupului care are în portofoliu cel mai important brand de țară – Dacia. Succesul într-o industrie din ce în ce mai competitivă, așa cum este cea auto, poate fi construit inclusiv prin efortul de comunicare depus zi de zi, atât în intern, cât și în extern.“

Cecilia Tudor recunoaște, totuși, că nu are experiență de comunicare: “Vin cu o perspectivă globală din zona de Comerț, inclusiv Marketing, și sper că am reușit să contribui de-a lungul carierei mele la succesul comercial al celor două mărci, Dacia și Renault, emblematice pentru România. E o provocare nouă și, împreună cu echipa, voi continua să implementez strategia globală a Groupe Renault, prin conținut creativ și inovator, care să mențină performanța    business-ului”.

Biografia noii șefe de Comunicare a Renault și Dacia în România subliniază că este absolventă a Academiei de Studii Economice din București. Are studii post universitare, în cadrul Institutului Universitar Profesional din Clermont Ferrand (Franța), unde a obținut o diplomă în Comerț și Management și a urmat un Program de Management Executiv la ESCP Business School Europe. Începând din 2002, înainte de lansarea oficială a modelului Logan, a fost Consilier Marketing pentru Europa Centrală și Țările Baltice și sef Proiect Imagine Marca Dacia. Ulterior, contribuie la dezvoltarea rețelei de Piese de Schimb, în calitate de manager de Zona. Din 2009, conduce, pe rând, departamentele de Distribuție Comercială, Vânzări Renault, Vânzări Vehicule Electrice - Vehicule de Ocazie - Vehicule Utilitare (inclusiv vânzări pentru personal).

Dacia se află într-o situație “critică”: renunță la investiții, cu riscul de a pierde ajutorul de stat, și pune presiune pe angajați pentru “moderarea” salariilor CITEȘTE ȘI Dacia se află într-o situație “critică”: renunță la investiții, cu riscul de a pierde ajutorul de stat, și pune presiune pe angajați pentru “moderarea” salariilor

Din 2017, Cecilia Tudor devine director al Direcției Vânzări Speciale a Renault Commercial Roumanie. Direcțiile speciale ale companiilor auto sunt cele care negociază cu clienții mari, în special cu statul, vânzările de flote de anvergură, la prețuri uneori negociate la cent.

Grupul Renault are în România activități complete, de la producție de automobile, la comerț, un centru de design, unul de inginerie, testare, logistică sau finanțare.

În 2018 Groupe Renault România a avut o cifră de afaceri de 6 miliarde de euro. Potrivit datelor transmise de companie, Renault are peste 18 000 de angajați în România.

viewscnt
Afla mai multe despre
dacia
șef comunicare renault romania
cecilia tudor
renault commercial roumanie