Dacia se află în perioada de prelansare cu modelele sale Logan și Sandero, care vor avea premiera mondială la Paris, în luna septembrie. Mașinile fac ultimele teste, înainte de intrarea în fabricație, proces care va începe undeva la sfârșitul acestui an. După apariția lui Sandero, apoi a lui Logan, este rândul lui Sandero Stepway să fie fotografiat de paparazzi auto.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Dacia Sandero Stepway este în acest moment cea mai vândută versiune a familiei Logan/Sandero, fiind apreciată de clienții europeni de crossovere, datorită aspectului său asemănător cu cel al unui SUV. Mai precis, clienții care își doresc modele precum Renault Captur, Peugeot 2008, VW T-Cross, dar le consideră prea scumpe, găsesc în Sandero Stepway o alternativă acceptabilă, cu dotări decente, design de crosoover și o gardă la sol ușor mai ridicată. Din datele neoficiale pe care le avem, Sandero Stepway este preferat de circa 70 - 80% din clienții lui Sandero, ceea ce-i asigură acestui model și poziția bună în clasamentul vânzărilor europene. Chiar dacă au existat zvonuri privind lansare unui model nou, în locul lui Stepway, până la urmă Dacia adecis să păstreze versiunea cross a lui Sandero, din motive financiare și de marketing: este costisitor să lansezi pe piață un model nou, cu nume nou, iar pentru o marcă low-cost aceste costuri sunt importante.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Față de generațiile anterioare, care au beneficiat de versiunea Stepway ulterior lansării modelului de bază, anul acesta am putea asista la o lansare simultană a familiei Logan/Sandero, tocmai ca urmare a popularității acestei versiuni.
Fotografile realizate de cei de la CarPix, publicate de site-ul motor1.com, scot în evidență câteva din trăsăturile viitorului Sandero: faptul că va avea și pe această generație frâne pe tambur, ca toate mașinile de buget, faptul că va veni cu echipare standard cu șine de plafon, dar și că va beneficia de un display de tip touchscreen, mai mare decât generația anterioară, potrivit fotografilor care au reușit să vadă în viteză parte din interior. În rest, despre tehnologiile viitorului Sandero Stepway știm că va fi dezvoltat pe platforma CMF-B a Renault, aceeași pe care a fost consturit Clio, dar într-o versiune mai simplificată, mai ieftină, știm că va prelua o parte dinmotoarele actuale, dar și o parte din motoarele Clio, printre care hibridele nou-lansate. Acest lucru se va întâmpla, cel mai probabil peste 1 - 2 ani, pentru a nu afecta vânzările lui Clio. Nici la nivel de prețuri nu sunt așteptate salturi spectaculoase, deși investițiile în noua platformă și noile motoare vor avea efecte și pentru Dacia. ȘEfii Renault vor fi nevoiți însă să controleze drastic orice creștere de preț, pentru a nu îndepărta clienții tradiționali ai mărcii, puternic influențați de buget.
SURSA FOTO: Motor1.com
Până acum au mai fost suprinse în trafic Logan 3, precum și hatchback-ul pe care se bazează Stepway, Sandero 3
Mai multe fotografii pot fi văzute pe Motor1.com