Renault a încheiat cu creștere primul trimestru, după scăderi repetate în 2022

Renault a încheiat cu creștere primul trimestru, după scăderi repetate în 2022
scris 17 apr 2023

Vânzările mărcii Renault au fost, în primul trimestru al lui 2023, mai mari decât cele din anul anterior, marcând o revenire a francezilor după un an 2022 care a adus preponderent scăderi.

Cu un avans de 25,9% pe segmentul de vehicule comerciale ușoare, respectiv un total de 87.678 unități, și unul de 3,9% pe segmentul de autoturisme, care au totalizat 266,867 unități, marca Renault a încheiat trimestrul I al acestui an cu un volum de 354,545 vehicule vândute, ceea ce reprezintă o creștere de 8,6%, care marchează finalul declinului din 2022.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO Cel mai mare proiect de investiții la nivelul Dunării din ultimii 30 de ani - lansat. Autobuze amfibii CITEȘTE ȘI VIDEO Cel mai mare proiect de investiții la nivelul Dunării din ultimii 30 de ani - lansat. Autobuze amfibii

Singura scădere a mărcii este cea din Coreea de Sud, acolo unde fostul brand Renault Samsung, actual Renault Korea, este pe cale de dispariție, ca urmare a parteneriatului cu Geely. Cu tot cu cifrele din Coreea de Sud, Renault a înregistrat un total de 361.453 vehicule vândute, corespunzător unei majorări de 6,8% a vânzărilor.

Pe piața din Europa, Renault a înregistrat o creștere de 20% a vânzărilor, aceasta fiind de altfel principala piață a mărcii, cu un volum de 231.125 vehicule. Creșterea cea mai mare a fost aici în segmentul C, +51%, prin noile modele Megane E-Tech și Austral. Segmentul de electrice a înregistrat în acest fel o majorare cu 24% a vânzărilor, la un volum de 61.000 de vehicule. În total, vehiculele electrificate (BEV și hibrid) au urcat la 38% din vânzările mărcii.

Pe segmentul de LCV-uri, Renault a cunoscut o creștere și mai mare în regiune, cu 32%, inclusiv cu ajutorul noilor modele Kangoo și Express.

ULTIMA ORĂ Ford Otosan numește un președinte turc la uzina din Craiova CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Ford Otosan numește un președinte turc la uzina din Craiova

Noul CEO al brandului Renault, Fabrice Cambolive, mizează pe o creștere suplimentară odată cu lansarea de noi modele:

„Renault își accelerează creșterea profitabilă datorită lansărilor noastre de succes în segmentele de mare valoare (Arkana, New Austral și Megane E-Tech Electric). Ne așteptăm să accelerăm această dinamică odată cu lansarea New Espace”

viewscnt
Afla mai multe despre
renault vanzari
rezultate renault
megane e-tech