Grupul auto francez PSA și partenerul său Dongfeng Motor Corp au fost de acord să renunțe la mii de angajați din China și să închidă activitatea a două din cele patru fabrici unde produc împreună vehicule, pentru a reduce pierderile cauzate de încetinirea celei mai mari piețe auto mondiale, se arată într-un document consultat de Reuters.
Dongfeng Peugeot Citroen Automobiles (DPCA), societatea mixtă a celor doi producători auto cu sediul în Wuhan, în centrul Chinei, își va înjumătăți numărul de angajați la 4.000 deoarece va închide o uzină și va scoate la vânzare o fabrică, conform înțelegerii încheiate luna trecută între șeful PSA, Carlos Tavares, și președintele Dongfeng, Zhu Yanfeng, se arată în document, potrivit Agerpres.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Ambele companii au refuzat să comenteze restructurarea operațiunilor. "Lucrăm cu partenerii noștri la îmbunătățirea performanțelor afacerii noastre în China", a declarat un purtător de cuvânt al PSA.
Conform unor surse care au dorit să-și păstreze anonimatul, grupul francez amenințase că va renunța la parteneriatul de 27 de ani cu Dongfeng, care deține 12,2% din PSA, sau chiar va ieși de pe piața chineză.