Grupul auto francez PSA și partenerul său Dongfeng Motor Corp au fost de acord să renunțe la mii de angajați din China și să închidă activitatea a două din cele patru fabrici unde produc împreună vehicule, pentru a reduce pierderile cauzate de încetinirea celei mai mari piețe auto mondiale, se arată într-un document consultat de Reuters.
Dongfeng Peugeot Citroen Automobiles (DPCA), societatea mixtă a celor doi producători auto cu sediul în Wuhan, în centrul Chinei, își va înjumătăți numărul de angajați la 4.000 deoarece va închide o uzină și va scoate la vânzare o fabrică, conform înțelegerii încheiate luna trecută între șeful PSA, Carlos Tavares, și președintele Dongfeng, Zhu Yanfeng, se arată în document, potrivit Agerpres.
Ambele companii au refuzat să comenteze restructurarea operațiunilor. "Lucrăm cu partenerii noștri la îmbunătățirea performanțelor afacerii noastre în China", a declarat un purtător de cuvânt al PSA.
Conform unor surse care au dorit să-și păstreze anonimatul, grupul francez amenințase că va renunța la parteneriatul de 27 de ani cu Dongfeng, care deține 12,2% din PSA, sau chiar va ieși de pe piața chineză.