PSA lansează un amplu plan de recrutare, de 1.600 de persoane, pentru rețeaua de distribuție din Europa

PSA lansează un amplu plan de recrutare, de 1.600 de persoane, pentru rețeaua de distribuție din Europa
scris 15 feb 2019

PSA Group, companie care deține brandurile Peugeot, Citroen, Opel, Vauxhall și DS, va angaja 1.600 de persoane în 2019, în 11 țări din Europa, din care jumătate în Franța.

PSA Group va angaja pentru rețeaua de distribuție (PSA Retail) 1.600 de persoane numai în acest an, pentru a reuși să se extindă și să-și atingă obiectivele fixate în planul pe termen mediu. Jumătate din angajări vor fi făcute pentru rețeaua din Franța, restul - pentru celelalte 10 țări în care rețeaua este activă.

Urmărește-ne și pe Google News

Paleta de meserii pentru care angajează PSA acoperă zona de vânzări de mașini noi și de ocazie, servicii post vânzări, distribuție de piese de schimb și închiriere vehicule. De asemenea, vor fi angajți mecanici, carosieri - vopsitori și tehnicieni (diagnostic auto).

Persoanele angajate vor beneficia de cursuri la academia PSA, unde vor deprinde tehnici și secrete ale meseriei în rețeaua PSA Group.

PSA Group încearcă să inoveze relația cu clienții, pentru a o face mai fluidă și mai eficientă. Utilizarea tehnologiei video în verificarea mașinii sau sistemul de auto-recepție a mașinii sunt doar două exemple  de inovații aflate în curs de evaluare și dezvoltare.

Renault i-a luat lui Ghosn bonusurile și acțiunile de 30 de milioane de euro: „Nu mai îndeplinește condițiile” CITEȘTE ȘI Renault i-a luat lui Ghosn bonusurile și acțiunile de 30 de milioane de euro: „Nu mai îndeplinește condițiile”

PSA Retail se adaptează, în același timp, la tranziția energetică care va aduce 7 modele electrice și 8 modele hibrid până în 2021, proces care presupune și pregătirea echipelor comerciale și tehnice.

viewscnt
Afla mai multe despre
psa
psa retail
showroom
peugeot
citroen
piata auto
carlos tavares