PSA își pregătește mașinile pentru piața din SUA

PSA își pregătește mașinile pentru piața din SUA
scris 19 sep 2017

Grupul PSA, transformat în al doilea constructor european de automobile, după VW Group, după achizția Opel, se pregătește pentru a intra pe piața din SUA, în următorii ani, în acest moment fiind în derulare un proces de aliniere a modelelor sale la standerdele de siguranță impuse de autoritățile de peste ocean.

Carlos Tavares, CEO-ul PSA, a declarat la Frankfurt că există un plan clar de întoarcere pe piața din SUA, iar momentul de start va fi peste trei ani. A evitat însă să precizeze care dintre mărcile grupului va fi cea care va încerca să se confrunte cu dificila piață americană, deși decizia a fost luată.

Urmărește-ne și pe Google News

Șeful PSA a declarat că procesul de revenire pe piața americană va dura 10 ani, începând din acest an, primul pas fiind făcut. Este vorba despre un parteneriat într-o firmă de car sharing, care va utiliza mașinile PSA. Acest start-up a pornit în Europa, în 2012 și are o idee de business inedită, din categoria peer-to-peer. Compania închiriază mașinile privaților, care beneficiază de parcare gratuită și asigurare CASCO.

În intervalul în care mașina este pusă la dispoziția TravelCar (în parcările din aeroporturi), proprietarul poate câștiga bani din închirierea ei. Dacă nu găsește clienți, oricum rămâne cu parcarea gratuită. Investiția PSA în Travel Car s-a ridicat la 15 milioane de euro, alături de MAIF, companie franceză de asigurări. De anul acesta, Travel Car a intrat în SUA, începând cu aeroportul din San Francisco. La acel moment, Carlos Tavares a anunțat planul „Push to Pass”, de reintrare pe piața din SUA, spunând că „PSA nu va deveni o companie globală dacă nu revine în America de Nord”.

FOTO Hyundai – Kia mai face un pas în lumea bună a mașinilor premium, Genesis lansează prima limuzină compactă, G70 CITEȘTE ȘI FOTO Hyundai – Kia mai face un pas în lumea bună a mașinilor premium, Genesis lansează prima limuzină compactă, G70

Citroen a fost prezent în anii 70 în SUA cu coupe-ul SM și s-a retras de pe piață în 1974, iar Peugeot a vândut limuzinele 405 și 505 până în 1990, când vânzările sale s-au prăbușit la circa 4.000 de unități.

Dintre mărcile europene, doar cele trei branduri premium, Audi, BMW și Mercedes, au reușit să se mențină în SUA, alături de marca de volum VW. Fiat a reintrat pe piața americană după achiziția Chyrsler, dar vânzările sale sunt încă modeste.

viewscnt
Afla mai multe despre
psa
peugeot
citroen
travel car