PSA Group a anunțat venituri în creștere în trimestrul al treilea, sub influența diviziei Opel Vauxhall și a vânzărilor în creștere pe piața din Europa, însă afectate de scăderi importante în China și de ieșirea din Iran.
PSA Group a înregistrat o cifră de afaceri mai mare cu 7,8% în intervalul iulie - septembrie 2018, față de perioada similară din 2017, respectiv 15,4 miliarde euro, într-o perioadă în care multe din companiile auto au înregistrat scăderi ale veniturilor.
Compania franceză PSA a anunțat o creștere a încasărilor pe aproape toate segmentele, inclusiv din partea diviziei Opel Vauxhall, care a încheiat primul an complet în proprietatea grupului. Veniturile OV au fost de 3,87 miliarde euro, față de 2,78 miliarde euro anul trecut, o creștere de 39% în trimestrul al treilea, însă baza de comparație nu include și luna iulie 2017, când compania încă mai era în proprietatea GM. Divizia Peugeot Citroen a înregistrat venituri de 8,48 miliarde euro, o creștere mică, de numai 0,8%.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Numărul total al autovehiculelor vândute în această perioadă este de 703.000 unități, în scădere față de anul trecut cu 16,7%, valorile fiind influențate de închiderea activității din Iran și de o prăbușire a vânzărilor în China. La polul opus se află piața europeană, unde PSA a înregistrat o creștere în trimestrul 3, de 8,1%.
Pe întreg anul (ianuarie - septembrie), PSA Group a cumulat venituri de 54 miliarde euro, cu 29,1% mai mari ca anul trecut, surplusul de peste 12 miliarde de euro fiind adus, în special, de divizia Opel Vauxhall, cu aproximativ 11,1 miliarde creștere (anul trecut a contabilizat doar august - septembrie). Divizia Peugeot Citroen a înregistrat singură o creștere de 8,2%, respectiv 30,6 miliarde euro.
Vânzările de vehicule au ajuns în acest an la 2,88 milioane unități, în creștere cu 19% față de anul trecut, dar cu scăderi importante în Africa/Orientul Mijlociu (-41%), China (-12,5%) și America de Sud (-10,2%).