CFR Infrastructură anunță că deschide, începând de luni, un punct de oprire pentru trenuri în zona de nord a orașului Otopeni, lângă Capitală. Construcția feroviară face parte din proiectul dublarea liniei de cale ferată Mogoșoaia - Balotești, finanțat de la bugetul de stat, cu o valoare contractuală de 50,5 milioane lei.
"Începând de luni, 25 octombrie 2021, se deschide un nou punct de oprire feroviar - PO Otopeni Nord - în orașul Otopeni, în apropiere de DN 1, unde vor staționa pentru îmbarcare/debarcare, 7 trenuri ale operatorului național de transport feroviar CFR Călători, care circulă pe Magistrala 700 București - Urziceni, și retur, iar alte 4 trenuri, care circulă în relația București Nord - Slobozia Veche, și retur, vor staționa pentru îmbarcare/debarcare călători în PO Otopeni Nord, de la 1 noiembrie 2021”, anunță, vineri după-amiază, CFR.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Conform companiei, cele șapte trenuri ale CFR Călători care vor opri în stația de la Otopeni sunt: R 7032, R 7036, R 7038, R 7031, R 7033, R 7035 și R 7037, care circulă în relația București - Urziceni și retur, scrie News.ro.
De la 1 noiembrie, vor opri în această stație și garniturile feroviare R 8122, R 8124, R 8121 și R 8123, operate tot de CFR Călători și care circulă în relația București Nord - Slobozia Veche și retur.
Prima oprire a unui tren în punctul amenajat la Otopeni Nord va avea loc, luni, când trenul R 7032 (Urziceni – București Nord) este programat a opri la ora 05.32, urmând a ajunge în București Nord la ora 6.05. În după-amiaza aceleiași zile, trenul R 7037 (București Nord - Urziceni) va pleca din București Nord la ora 19.20, cu oprire în punctul Otopeni Nord, la ora 19.49.
Punctul de oprire Otopeni Nord se află între stațiile Mogoșoaia și Balotești și este o construcție nouă, pe două niveluri - parter și etaj -, care asigură acces direct la cele două peroane, fiecare în lungime de 150 metri și cu lățime de 3 metri prin intermediul unui lift, scări rulante, dar și scări fixe.
"Noua construcție feroviară PO Otopeni Nord face parte din proiectul Dublarea liniei de cale ferată Mogoșoaia - Balotești (proiect finalizat și finanțat de la bugetul de stat, cu o valoare contractuală de 50,5 milioane lei)”, precizează CFR.