Martin Schulz, 45 de ani, în prezent Head of Product & Marketing în cadrul Mercedes-Benz Korea, va prelua funcția de CEO al Mercedes-Benz România de la predecesorul său, Philipp Hagenburger.
Philipp Hagenburger, 54 de ani, face parte acum din echipa Daimler South East Asia Pte. Ltd, în calitate de CEO, după ce a administrat cu succes activitățile diviziei de Passenger Cars și a condus Mercedes-Benz România timp de trei ani.
Martin Schulz s-a alăturat echipei Mercedes-Benz în urmă cu 20 de ani, iar parcursul său profesional a inclus atribuții în mai multe țări.
Martin Schultz are o experiență foarte bogată, de aproximativ 10 ani, în cadrul Mercedes-Benz pe piețele puternice din Asia, în vânzări, iar poziția ocupată în Coreea de Sud, de vicepreședinte pentru vânzări și marketing a fost una dintre cele mai titrate din zona asiatică. Martin Schulz a activat ca vicepreședinte inclusiv în Thailanda, alături de Michael Grewe, care a condus Mercedes-Benz România până în 2013, când a fost înlocuit de Boris Billich. Pentru Schulz, venirea în România poate fi considerată o avansare, fiind prima poziție de CEO pe care o ocupă în carieră. El a mai lucrat pentru piețele din Europa de Est între 2004 și 2007, ca market manager, dar biroul său era în Stuttgart, la sediul Daimler.